کد خبر : 1703890 | 02 شهریور 1399 ساعت 23:52 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: اینتر نمرده و دوباره بازخواهد گشت

روملو لوکاکو پس از شکست ناامید کننده اینتر در دیدار فینال لیگ اروپا مقابل سویا متنی احساسی را خطاب به هواداران اینتر منتشر کرد.

لوکاکو: اینتر نمرده و دوباره بازخواهد گشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که پیش از آغاز دیدار فینال لیگ اروپا بین دو تیم اینتر و سویا، اکثر کارشناسان فوتبال شانس تیم آنتونیو کونته را برای پیروزی و نهایتاً قهرمانی بیشتر می دانستند اما این تیم پر انگیزه خولن لوپتگی بود که با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید و جام را بالای سر برد تا فصل به بدترین شکل ممکن برای شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.

 

یکی از بهترین بازیکنان اینتر در فصلی که گذشت، روملو لوکاکو بود. این ستاره بلژیکی اما بعد از شکست تلخ این تیم حالا متنی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به شکل احساسی با هواداران نراتزوری صحبت کرده است. در متن منتشر شده توسط لوکاکو آمده است: " در ابتدا می خواهم از همه شما تشکر کنم. در این یک سال کنار یکدیگر بسیار پیشرفت کردیم و حضور در باشگاهی که از بچگی عاشق بودم برای من یک افتخار بود.

 

 

1520572

 

 

بله شکست در فینال اتفاقی بود که باعث ناراحتی من شد اما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. من هیچگاه لحظات راحتی را در زندگی تجربه نکرده ام و شما هم از این موضوع آگاه هستید که این اتفاق باعث قدرتمندتر شدن من خواهد شد. چیز مهم این است که اینتر هنوز نمرده و این تجربه بزرگ باعث اتحاد بیشتر بین ما خواهد شد. از هواداران به خاطر حمایت های شان تشکر می کنم و می گویم که ما برمی گردیم."

دیدگاه‌ها