کد خبر : 1704033 | 03 شهریور 1399 ساعت 17:15 | 26.4K بازدید | 4 دیدگاه

برگزاری تمرینات استقلال در خفا

استقلال قصد دارد تا زمان دربی به دور از چشم همگان به تمریناتش ادامه دهد.

برگزاری تمرینات استقلال در خفا

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه و در یک دیدار فوق العاده حساس و مهم، دو تیم استقلال و پرسپولیس در نود و سومین شهرآورد تهران، به مصاف هم می روند. برنده این دیدار که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود، می تواند گام بزرگی را برای قهرمانی و به دست آوردن جام این دوره از رقابت ها را بردارد.

 

سرخپوشان تهرانی سخت به دنبال دومین دبل طی 2 سال پیاپی هستند و فرهاد مجیدی نیز سخت به دنبال تحقق وعده ایست که به هواداران تیمش داد. یعنی قهرمانی در جام حذفی.

 

حاشیه های این دیدار که در همان لحظات قرعه کشی و با صحبت های افشین پیروانی و سعید رمضانی شروع شد، تاکنون ادامه داشته و پس از واکنش بازیکنان دو تیم در فضای مجازی و بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس درخصوص آخرین دربی دو تیم در جام حذفی و تعویض سه باره داور شهرآورد، حالا خبر می رسد که استقلال قصد دارد در خفا و به دور از چشم بقیه به تمریناتش بپردازد.


رسانه رسمی استقلال نوشته است: «با نظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، جهت حفظ آرامش تیم فوتبال استقلال پیش از دربی، گزارشی از تمرین آبی‌های پایتخت تا زمان بازی با پرسپولیس از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال منتشر نمی‌شود.»

 

به هر حال نتیجه شهرآورد جام حذفی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. بخصوص استقلالی ها چرا که با توجه به چهارمین قهرمانی متوالی رقیب سنتیشان در لیگ برتر، حالا شاگردان مجیدی سخت به دنبال این هستند تا با شکست دادن پرسپولیس و صعود به دیدار نهایی، شیرینی این عنوان قهرمانی احتمالی را برای هوادارانشان دوچندان کنند.

دیدگاه‌ها