کد خبر : 1704222 | 04 شهریور 1399 ساعت 20:09 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

عطش کاپیتان؛ اشکان دژاگه جام می‌خواهد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گویا دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و امشب نمایش خوبی را از خود در مقابل نفت مسجدسلیمان به نمایش گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه" در جدال حساس تراکتور و نفت مسجدسلیمان که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی است، شاگردان الهامی از همان دقایق ابتدایی برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کنند؛ یکی از اتفاقات مهم و کلیدی ترکیب امشب تراکتور، حضور همزمان سه کاپیتان تیم ملی (احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه) است. سه عنصر کلیدی که تکمیل نبودن مثلث‌شان در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شد سهمیه آسیایی از راه لیگ برتر برای تراکتور به دست نیاید.

 

 

 

 

اما امشب از آغاز بازی این مهره‌های کلیدی تراکتور نمایش خوبی را از خود به اجرا در آورده‌اند؛ بویژه اشکان دژاگه که یک فرصت فوق العاده گلزنی هم برای تیمش ساخت اما حبیب فرعباسی گلر نفت مسجدسلیمان مانع از گلزنی رضا اسدی شد تا دژاگه ناکام در ثبت پاس گل شود.

 

دژاگه که ناکام در کسب جام همراه با تراکتور بوده امیدوار است بتوانند با درخشش خود در کنار حاج صفی و شجاعی، اولین جام باشگاهی خود در ایران را با قهرمانی جام حذفی لمس کند؛ ضمن آن‌که پیروزی در جدال امشب می‌تواند صعود به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل آتی نهایی کند و قهرمانی در جام حذفی می‌تواند دژاگه و یارانش را به مرحله گروهی این تورنمنت در فصل آینده بفرستد.

دیدگاه‌ها