کد خبر : 1704295 | 05 شهریور 1399 ساعت 09:39 | 49.8K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست رای عدم اعتماد به بارتومئو؛ امروز صبح

رسانه‌های کاتالان اعلام کردند یوردی فاره نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا قصد دارد تقاضای رای عدم اعتماد به بارتومئو را به مجمع باشگاه ارائه کند تا او از سمتش عزل شود.

درخواست رای عدم اعتماد به بارتومئو؛ امروز صبح

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های کاتالونیا مدعی شدند یوردی فاره نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرده که امروز صبح تقاضای رسمی خود برای رای عدم اعتماد به یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه را ارائه خواهد کرد تا او از سمتش عزل شود.

 

1522530

 

این حرکت فاره یک روز بعد از آن انجام می‌شود که لیونل مسی خواهان ترک بارسلونا شد و از باشگاه خواست بندی در قراردادش که اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد از بارسا برود را فعال کند. همه اعضای رسمی باشگاه بارسلونا می‌توانند درخواست مورد اشاره فاره علیه بارتومئو را امضا کنند. این درخواست در صورتیکه به اندازه کافی امضا جمع کند رسماً در مجمع باشگاه مطرح می‌شود. در صورت رای گیری علیه بارتومئو اگر 66درصد اعضای مجمع علیه او رای بدهند بارتومئو از سمتش اخراج خواهد شد.

 

1522533

 

فاره در توییتر خود از قصدش برای برانداختن زودهنگام بارتومئو از ریاست باشگاه گفت و نوشت: " من فردا راس ساعت 9 صبح درخواست رای عدم اعتماد به بارتومئو و هیات مدیره اش را تقدیم خواهم کرد. ما به خاطر بارسا نمی توانیم اجازه بدهیم که او یک دقیقه دیگر هم رئیس باشد".

 

دیدگاه‌ها