کد خبر : 1704302 | 05 شهریور 1399 ساعت 10:36 | 30.3K بازدید | 2 دیدگاه

تبعات بمب بزرگ نقل و انتقالات

روزنامه‌های ورزشی اروپا در تسخیر لیونل مسی

رسانه های ورزشی اروپا امروز همانطور که انتظار می رفت در تسخیر لیونل مسی و احتمال جدایی او از بارسلونا بود.

روزنامه‌های ورزشی اروپا در تسخیر لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیروز اخباری مبنی بر تصمیم لیونل مسی کاپیتان و ابرستاره آرژانتینی بارسلونا برای جدایی از این تیم منتشر شد می‌شد حدس زد که روزنامه‌های امروز اروپا کاملاً در تسخیر او باشد. اتفاقی که افتاد و روزنامه‌های ورزشی قاره سبز شماره‌های امروز خود را بیش از هر موضوع دیگری به ماجرای جدایی احتمالی او اختصاص دادند.

 

روزنامه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید صفحه اول خود را به مسی اختصاص داده و تیتر زد: " بمب منفجر شد؛ مسی: می خواهم از بارسا بروم".

 

1522542

 

 

روزنامه کاتالان اسپورت هم در صفحه اول خود برای توصیف شرایط مسی و بارسلونا از تیتر " جنگ تمام عیار" استفاده کرد. تیتر دوم صفحه اول این روزنامه هم به تماس مسی با بارسلونا از طریق ارسال یک بوروفکس و اعلام قصدش برای ترک باشگاه اختصاص دارد.

 

1522543

 

 

موندو دپورتیوو دیگر روزنامه کاتالان هم صفحه اول خود را به رنگ سیاه طراحی کرده و برای اشاره به موضوع از تیتر " بمب مسی؛ او می خواهد برود! " استفاده کرده.

 

1522551

 

 

روزنامه اسپانیایی آ اس هم به ارسال فکس مسی به بارسا و درخواست جدایی او اشاره کرده. در اسپانیا نوعی از فکس وجود دارد که به بوروفکس معروف است و در کارهای رسمی و اداری بیشتر از آن استفاده می‌شود. مسی برای ارسال درخواست جدایی اش به بارسا از این فکس استفاده کرده. روزنامه آ اس امروز در صفحه اول خود تیتر زد: " خداحافظی با بوروفکس".

 

1522548

 

 

روزنامه فرانسوی اکیپ هم صفحه اول خود را به مسی اختصاص داده و از تیتر "خداحافظی؟ " استفاده کرده.

 

1522549

 

 

در ایتالیا لاگاتزتا دلو اسپورت برای اشاره به بمب خبری فوتبال اسپانیا از تیتر " مسی می رود" استفاده کرده و توضیح داده که در حال حاضر منچسترسیتی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن ابرستاره آرژانتینی برخوردار است.

 

1522545

 

 

 

توتواسپورت اما ادعای جالبی مطرح کرده و مدعی می‌شود مسی برای پیوستن با اینتر تماس خواهد گرفت. این روزنامه از تیتر " و مسی با اینتر تماس می گیرد! " استفاده کرده.

 

1522550

 

 

دیگر روزنامه ایتالیایی، کوریره دلو اسپورت هم از تیتر "شوک مسی؛ از بارسلونا می روم" استفاده کرده.

 

1522547

 

 

در انگلیس میرر با استفاده از یک بازی لفظی با اسم مسی و کلمه mess در زبان انگلیسی از تیتر " چه اوضاع در هم برهمی!" استفاده کرده و می‌گوید بعد از اعلام مسی به باشگاه بارسلونا مبنی بر قصد او برای ترک باشگاه حالا منچسترسیتی در آماده باش به سر می‌برد.

 

1522544

 

 

 

 

دیدگاه‌ها