کد خبر : 1704286 | 05 شهریور 1399 ساعت 02:49 | 110.2K بازدید | 2 دیدگاه

لیونل مسی و عصبانیت از بی مهری به سوارز!

رفتار بد با لوییس سوارز، مهاجم باتجربه بارسلونا از عوامل اصلی ناراحتی های لیونل مسی است.

لیونل مسی و عصبانیت از بی مهری به سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، موندو دیپورتیوو مدعی شد یکی از دلایل اصلی ناراحتی مسی رفتار باشگاه با سوارز بوده است و حالا به نظر مهاجم اوروگوئه ای قصد انتقام دارد. بی شک اولین تصمیم مهم رونالد کومان بعد از حضور نیمکت بارسلونا وداع با سومین گلزن تاریخ این باشگاه و قطعیت جدایی لوییس سوارز بود. سرمربی هلندی به این بازیکن در تماسی کوتاه اطلاع داده فصل بعد جایی در برنامه های بلوگرانا ندارد و بهتر است زودتر به فکر یافتن تیمی برای سال آینده باشد. این سبک جدایی به مذاق لوییس سوارز خوش نیامده و این مهاجم گلزن را ناراحت کرده است.  

 

1522525

 

جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی مدعی شد مهاجم 34 ساله بارسلونا یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشته و نمی خواهد از حقوق 25 میلیون یورویی سال بعد خود بگذرد. در واقع او از بارسا درخواست غرامت خواهد کرد و این ضربه بزرگی در این شرایط به باشگاه اسپانیایی خواهد بود. در ساعات اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی لیونل مسی عنوان شده و موضع سوارز مشکل را دو چندان خواهد کرد.

 

در حال حاضر تیم هایی چون پاری سن ژرمن و آژاکس برای خرید لوییس سوارز اقدام کرده اند، اما پرداخت دستمزد او قطعا در توان باشگاه هلندی نیست و باید دید پی اس جی چه موضعی در مقابل درخواست سنگین سوارز خواهد داشت. اما به نظر می رسد در صورت عدم پیدا شدن مشتری مناسب، لوییس سوارز حاضر به مصالحه با باشگاه و گذشتن از این رقم برای فسخ قرارداد نخواهد بود. رئال مادرید مدت هاست مشکلی مشابه با گرت بیل دارد و ستاره ولزی نیز سکونشینی را به توافق و جدایی از رئال مادرید ترجیح می دهد.

دیدگاه‌ها