کد خبر : 1704616 | 06 شهریور 1399 ساعت 17:41 | 110.4K بازدید | 151 دیدگاه

با اقدام اعتراضی فرهاد موافقید؟

نظرسنجی: درباره استعفای مجیدی بنویسید

فرهاد مجیدی در اقدامی عجیب و در اعتراض به مدیریت استقلال، از سرمربیگری این تیم استعفا داد.

نظرسنجی: درباره استعفای مجیدی بنویسید

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هنوز 24 ساعت از پیروزی استقلال در مقابل پرسپولیس و صعود این تیم به فینال جام حذفی نگذشته است، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با یک تصمیم غافلگیرکننده و در اعتراض به مذاکره مدیرعامل استقلال با استراماچونی، از سمت خود استعفا داد.

 

1523116


مجیدی در متن بیانیه اش نوشته است: « آنها (مدیران استقلال) با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوامفریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم نداشت در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کردند، به صورت غیررسمی به رسانه‌ها دادند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم.


باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم. این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام می‌کنم.»


دلخوری فرهاد مجیدی از احمد سعادتمند بابت سفر او به ایتالیا و مذاکره با سرمربی سابق آبی پوشان است. طبق خبری که روز گذشته وب سایت معروف و معتبر توتو مرکاتو وب منتشر کرده بود، احمد سعادتمند و هیئت همراهش برای مذاکره جهت بازگرداندن استراماچونی به رم رفته بودند و قرار است سرمربی سابق آبی پوشان تا 48 ساعت نظر نهائیش را درخصوص بازگشت به استقلال اعلام کند.


به نظر شما در این ماجرای پیش آمده، چه شخصی مقصر است؟ آیا زمان مذاکره سعادتمند و استراماچونی مناسب نبود یا مدیران استقلال برای فرار از محرومیت احتمالی چاره ای جز مذاکره نداشتند؟ آیا اساسا بازگشت استراماچونی به استقلال امکان پذیر است؟ شما کاربران محترم ورزش سه در این قسمت می توانید نظراتتان را درخصوص این تصمیم فرهاد مجیدی اعلام کنید تا در سریعترین زمان ممکن نمایش داده شود.

 

 

دیدگاه‌ها