کد خبر : 1704671 | 07 شهریور 1399 ساعت 09:45 | 56.5K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش اکیپ برای مطرح کردن ستاره فرانسوی

گریزمان، عامل قهر کردن مسی با بارسلونا؟

اکیپ مدعی است آنتوان گریزمان در مرکز جدال اخیر لیونل مسی و بارسلونا قرار دارد و توجه رونالد کومان به ستاره فرانسوی از عواملی است که مسی را به صرافت ترک بارسلونا انداخته.

گریزمان، عامل قهر کردن مسی با بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی اکیپ یادداشت اصلی و صفحه اول خود را به ادعایی درباره بن بست در رابطه بارسلونا و لیونل مسی اختصاص داده و مدعی است در بازی‌ای که بین ستاره آرژانتینی و تیم کاتالان آغاز شده آنتوان گریزمان فرانسوی نقش بسیار مهم و پررنگی دارد. این نشریه می‌گوید رونالد کومان سرمربی جدید بارسا نقش مهمتری به گریزمان واگذار کرده و پیراهن شماره 7 تیم را به او اهدا کرده و این مساله مسی را به صرافت انداخته که برای ترک بارسا اقدام کند.

 

1523159

 

گریزمان در فصلی که گذشت نتوانست بارسا را از خود راضی کند به خصوص با توجه به اینکه تیم کاتالان برای خرید او از اتلتیکو 120 میلیون یورو هزینه کرده بود. اما رونالد کومان بعد از بدست گرفتن سکان هدایت بارسا در همان شروع کارش مربیان قبل از خود را متهم کرد که به اندازه کافی به گریزمان میدان نداده اند. اکیپ می‌گوید کومان پیراهن شماره 7 بارسا که پیشتر در اختیار فیلیپ کوتینیو بوده را به گریزمان داده.

 

1523157

 

این نشریه فرانسوی می‌گوید گریزمان حالا به محور اصلی تیم بارسلونا تبدیل شده و کومان چندین بار چه به صورت علنی و چه در خفا به بازیکنان بارسا گفته که گریزمان در فصل آینده یکی از مهمترین بازیکنان خواهد بود.

 

1523160

 

با اینکه پیشتر هر نوع اختلاف بین مسی و گریزمان بارها تکذیب شده بود ولی اکیپ می‌گوید ابرستاره آرژانتینی به هر حال از گریزمان دل خوشی ندارد و این مساله هم یکی از دلایل مهمی بوده که باعث شده فاکس جنجالی او مبنی بر قصدش برای ترک بارسلونا به دفتر باشگاه ارسال شود.

 

 

دیدگاه‌ها