کد خبر : 1704818 | 08 شهریور 1399 ساعت 13:14 | 46.5K بازدید | 1 دیدگاه

اسطوره بارسلونا و حمله تند به مدیریت باشگاه کاتالانی

هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا انتقادات تندی را نسبت به هیئت مدیره این باشگاه مطرح کرد.

اسطوره بارسلونا و حمله تند به مدیریت باشگاه کاتالانی

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه هفته گذشته بود که اعلام شد لیونل مسی با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا خواستار جدایی از این تیم جدا شده و دیگر نمی خواهد با پیراهن آبی اناری به میدان برود. اگرچه به نظر می رسد جوزپ بارتومئو قصد دارد از جدایی ستاره آرژانتینی جلوگیری کند اما در صورت رخ دادن این اتفاق می توان اذعان داشت که فاجعه مدیریتی او در بارسا تکمیل شده است.

 

حالا و در همین ارتباط اسطوره باشگاه بارسلونا انتقادات تندی را نسبت به هیئت مدیره این باشگاه مطرح کرده است. هریستو استویچکوف در این باره گفت: " ما قصد داریم یک اسطوره را به فراموشی بسپاریم و می‌خواهیم بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا را با ضربه ای محکم راهی بیرون باشگاه کنیم. در واقع ما درحال لکه دار کردن شخصیت و جذبه نام او هستیم. من عضوی از باشگاه بارسلونا هستم و به همین خاطر است که از کلمه ما به جای آنها استفاده می کنم."

 

 

1479054

 

 

استویچکوف در ادامه گفت: " هیئت مدیره کنونی بارسلونا همه چیز را نابود کرده و به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند بازیکنان باشگاه را در برابر هواداران قرار دهند. آنها چهره واقعی خود را به نمایش نمی گذارند. هیئت مدیره بارسلونا به خبرنگاران باج می دهد تا به اهداف خود دست پیدا کند. رخ دادن چنین اتفاقی برای یک باشگاه فوتبال واقعا ترسناک است."

دیدگاه‌ها