کد خبر : 1704828 | 08 شهریور 1399 ساعت 15:10 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس

لوئیس سوارز در فهرست خرید تابستانی اتلتیکو

لوئیس سوارز ستاره مغضوب این روزهای بارسلونا شاید فصل بعد را در اتلتیکو مادرید به فوتبالش ادامه دهد.

لوئیس سوارز در فهرست خرید تابستانی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز از سوی رونالد کومان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد قرار گرفته و به وی اعلام شده است که فصل بعد به دنبال تیمی جدید برای خود باشد. ستاره اروگوئه ای با 198 گل سومین گلزن برتر تاریخ آبی اناری ها محسوب می شود ولی او تاوان یک سال بدون جام و شکست سنگین 8-2 بارسا از بایرن را پس خواهد داد و به دلیل دستمزد بالایی که می گیرد و سن بالایش، دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

 

 

1522362

 

 

طبق ادعای آاس، در حالی که سوارز از آژاکس و یوونتوس پیشنهاد دارد، حالا اتلتیکو مادرید را نیز خواهان خود می بیند. باشگاه مادریدی سخت به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 باکیفیت است و جگه کسی بهتر از لوئیس سوارز؟

اتلتیکو هنوز هیچ اقدام جدی برای جذب سوارز انجام نداده ولی این بازیکن وارد فهرست خرید تابستانی دیه گو سیمئونه شده و قرار است به زودی مذاکراتی جدی با وی صورت بگیرد.

اتلتیکو برای جذب مهاجم روی ادینسون کاوانی، آرکادیوژ میلیک و نیز الکساندر لاکازت نیز نظر مثبت دارد ولی به نظر می رسد که لوئیس سوارز به سبب 6 سال حضور در لالیگا مهره ای مفید تر برای ال چولو و تیمش باشد.

 

 

1521653

 

 

البته سران باشگاه مادریدی در انتظار این هستند تا سوارز مجوز جدایی خود به عنوان بازیکن آزاد را دریافت کند؛ ضمن اینکه او باید از دستمزد خود نیز کم کند. اگر در نهایت انتقال سوارز به اتلتیکو نهایی شود، بسیار شبیه به پیوستن داوید ویا به این باشگاه در سال 2013 خواهد بود. 

ویا هم برای بارسا بازی می کرد ولی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد. او به اتلتیکو پیوست و فصل 14-2013 با این تیم قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

 

دیدگاه‌ها