کد خبر : 1704841 | 08 شهریور 1399 ساعت 15:36 | 26.5K بازدید | 3 دیدگاه

زنوزی حاج صفی را در تبریز نگه می‌دارد

شنیده‌ها حاکی از آن است که کاپیتان تراکتور در تیررس چند باشگاه خارجی قرار گرفته است اما مدیران تراکتور در تلاش برای ادامه همکاری با حاج صفی هستند.

زنوزی حاج صفی را در تبریز نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه" در هفته‌های اخیر و پیش از شروع رسمی فصل نقل و انتقالات تابستانه، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جدایی ستاره کلیدی تراکتور به گوش می‌رسید؛ احسان حاج صفی که با پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از سوی یکی از باشگاه‌های یونانی مواجه شده است، می‌خواهد بار دیگر در قامت لژیونر فوتبال خود را دور از ایران دنبال کند اما قرارداد با تراکتور باعث شده است تا وی با مشکلاتی برای جدایی مواجه شود. حاج صفی هنوز یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و اگر بخواهد به مقصد یونان سفر کند، باید به شکل توافقی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شود.

 

مدیران تراکتور اما موضع محکمی در مقابل شایعات جدایی حاج صفی در پیش گرفته‌اند و آن‌ها که می‌خواهند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا تیمشان را روانه میدان کنند به دنبال تقویت تراکتور هستند و اعلام کرده‌اند به هیچ وجه اجازه جدایی بازیکنان کلیدی خود از جمله احسان حاج صفی را نخواهند داد.

 

حاج صفی نیز درباره تصمیم خود برای آینده سکوت کرده است تا همه چیز به پس از دیدار فینال جام حذفی که پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال در مشهد برگزار خواهد شد، موکول شود؛ جایی که حاج صفی این فرصت را دارد تا بتواند در قامت کاپیتان تراکتور جام قهرمانی را برای تیمش بالای سر ببرد و اولین قهرمانی‌اش در پیراهن تراکتور را تجربه کند.

 

او که سابقه بازی در فوتبال یونان را دارد بدون تردید بی‌میل به حضور دوباره در این کشور و لژیونر شدن نیست اما جلب رضایت مدیران تراکتوری با توجه به این‌که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقیمانده وظیفه دشواری است که به نظر سخت می‌تواند به دست آید.

دیدگاه‌ها