کد خبر : 1704855 | 08 شهریور 1399 ساعت 16:34 | 102.2K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: مذاکراتم با واتفورد جدی بود اما ...

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در گفتگویی با اسکای اسپرت به تعریف و تمجید از برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پرداخت.

استراماچونی: مذاکراتم با واتفورد جدی بود اما ... 

به گزارش "ورزش سه" فرناندز زمانی در اودینزه زیرنظر استراماچونی کار می‌کرد و این سرمربی ایتالیایی او را بازیکنی مشتاق، آماده یارگیری و بی‌توجه به مسائل حاشیه‌ای مورد تمجید قرار داد؛ او درباره این‌که آیا فرناندز گزینه مناسبی برای کاپیتان منچستر یونایتد است، گفت: نکته مهم درباره او این است که او مورد احترام هم‌تیمی‌ها و همچنین رقبا است. اما او نباید به این چیز‌ها فکر کند و قدم به قدم در منچستر یونایتد پیش برود البته که کاپیتانی در این تیم اتفاق بسیار مهمی است.

 

استراماچونی بعد از اتمام صحبت‌هایش درباره فرناندز از شایعاتی که درباره حضورش در فوتبال انگلیس در سال‌های گذشته بود صحبت کرد و گفت: به سه باشگاه انگلیسی وصل شده بودم اما این انتقال‌ها هرگز انجام نشدند؛ حدود پنج سال پیش شفیلد ونزدی و استون ویلا از تیم‌هایی بودند که با آن‌ها وارد مذاکره شدم اما توافقی حاصل نشد.

 

همچنین استراماچونی درباره دیگر تیم انگلیسی که می‌توانست در آن حضور داشته باشد، گفت: دو سال پیش تیم واتفورد به مذاکره نشستم، همانطور که می‌دانید واتفورد و اودینزه مالک مشترکی دارند اما حضور روی نیمکت واتفورد برای من رخ نداد.


استراماچونی در بخش پایانی صحبت‌های خود هم تاکید کرد که با احترام به همه لیگ‌های دنیا از نظر او لیگ برتر فوتبال انگلیس بهترین لیگ دنیاست.

دیدگاه‌ها