کد خبر : 1704990 | 09 شهریور 1399 ساعت 17:25 | 108.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

لیست سیاه کومان؛ لقمه ای در گلوی بارسلونا!

بارسلونا برخلاف تصوراتش، برای خلاصی از 4 بازیکن مازاد رونالد کومان به مشکل خورده است.

لیست سیاه کومان؛ لقمه ای در گلوی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان جانشین کیکه ستین در بارسا لیست سیاه او در رسانه ها منتشر شد. سرمربی هلندی خیلی زود با بازیکنانی که مدنظرش نبودند، تماس گرفت و به صورت تلفنی از آنها خواست که برای فصل بعد به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند.

 

لوئیس سوارز، ساموئل اومتیتی، ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال بازیکنانی بودند که از سوی کومان در فهرست خروج باشگاه قرار گرفتند و باشگاه کاتالان قصد دارد هر چه زودتر کار انتقال شان به باشگاهی دیگر را نهایی کند اما پس از گذشت یک هفته، هنوز هیچ خبری از انتقال آنها نیست و امروز نیز در تست کرونای باشگاه شرکت کردند.

 

 

1523584

 

 

لوئیس سوارز، راکیتیچ و ویدال هر سه تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارند و این باشگاه می خواهد به هر طریقی از طریق فروش شان مبلغی به دست بیاورد ولی مورد اومتیتی متفاوت است چرا که قرارداد او تا 2023 اعتبار دارد.

 

هرچند کومان برای انتقال این 4 بازیکن عجله دارد تا تیمش را با نفراتی که مدنظرش هستند تمرین بدهد ولی فعلا مشخص نیست که تکلیف آنها چه خواهد شد. مشکل اینجاست که بارسا برای این بازیکنان پول زیادی می خواهد اما باشگاه های خواهان با علم به اینکه بارسا نیازی به آنها ندارد، عجله ای در مذاکرات به خرج نمی دهند چون می دانند باشگاه کاتالان دیر یا زود تسلیم خواهد شد.

 

 

1522127

 

 

در مورد ایوان راکیتیچ گفته می شود که بیش از همه به سویا باشگاه سابقش نزدیک است اما این باشگاه قصد پرداخت مبلغ درخواستی بارسا را ندارد.

آرتورو ویدال از اینتر پیشنهاد دارد و باشگاه ایتالیایی به زودی برای او وارد مذاکره خواهد شد هرچند مبلغی پایین تر از درخواستی بارسا را پیشنهاد خواهد داد.

 

 

1522918

 

 

قضیه سوارز اما پیچیده تر است چرا که ستاره اروگوئه ای می خواهد پس از دریافت تمام دستمزد سال آینده اش با بارسا فسخ کند. سوارز معتقد است چون باشگاه خواهان فروش اوست، پس این امتیاز را دارد تا دستمزدش را کامل دریافت کند و سپس بازیکن آزاد شود. او از آژاکس، اینترمیامی، یوونتوس و اتلتیکو پیشنهاد دارد.

 

جالب اینکه برای ساموئل اومتیتی که بارها در دو سال اخیر با مصدومیت دست به گریبان بوده، هنوز هیچ پیشنهادی به بارسلونا نرسیده است.

 

دیدگاه‌ها