کد خبر : 1705061 | 10 شهریور 1399 ساعت 08:01 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی‌گنجی: می‌توانستم رکوردهای بهتری ثبت کنم

قهرمان کشور و رکورددار پرتاب نیزه جوانان ایران می‌گوید: با اینکه ۱۰۰ درصد آماده نبوده اما توانسته در مسابقات جایزه بزرگ، رکورد رده سنی جوانان کشور را بشکند.

فتحی‌گنجی: می‌توانستم رکوردهای بهتری ثبت کنم

به گزارش "ورزش سه" علی فتحی‌گنجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مسابقات جایزه بزرگ کشور توانستم در پرتاب نیزه با ۷۳.۱۲ متر علاوه بر مقام قهرمانی، رکورد کشور در رده سنی جوانان را هم جابجا کنم البته این رکورد با پرتاب با ۷۲.۳۸ هم دست خودم بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط، آمادگی کامل نداشتم و خیلی به خودم فشار نیاوردم، هر چند می‌توانستم پرتاب‌های بهتری هم داشته باشم.

 

فتحی‌گنجی اضافه کرد: در تمرینات پرتاب حدود ۸۰ متر هم داشته‌ام و باید تلاش کنم برای رقابت‌های جهانی به این رکوردها برسم.

 

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه قرار است رقابت‌های جوان جهان در ایتالیا برگزار شود، افزود: البته با توجه به شیوع کرونا هنوز زمان دقیق رقابت‌ها مشخص نشده است.

 

وی با بیان اینکه چند وقت است که در تهران زیر نظر هادی سپهرزاد تمرین می‌کنم، تصریح کرد: فدراسیون خوابگاه در اختیارم قرار داده و مشکلی بابت اسکان ندارم و از توجهی که می‌شود کمال قدردانی و سپاس را دارم.

 

فتحی‌گنجی در خصوص مسابقات لیگ نیز گفت: با تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قرارداد چند ساله دارم و این فصل نیز برای تیم استانم پرتاب می‌کنم.

 

پرتاب‌گر جوان گفت: از دکتر رحمتی مسئول باشگاه پلمیر خلیج فارس خرم‌آباد تشکر می‌کنم که از دو و میدانی لرستان حمایت می‌کند.

 

دیدگاه‌ها