کد خبر : 1705336 | 11 شهریور 1399 ساعت 11:58 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایمانی، فرمانده ساکت در بازی قهرمانی(عکس)

هافبک جنگنده تراکتوری‌ها کار دشواری مقابل خط میانی قدرتمند استقلال دارد، اما امیدوار است بتواند سربلند از این نبرد بزرگ بیرون بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذابیت دوئل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی بدون‌شک در میانه زمین رخ می‌دهد؛ جایی که دو تیم خط میانی قدرتمند حضور دارند و برنده دوئل میانه میدان می‌تواند حتی سرنوشت جام را هم رقم بزند. یک طرف، علی کریمی و مسعود ریگی و سوی دیگر میدان اکبر ایمانی در کنار سعید مهری. ایمانی که قدرت شوت‌زنی بالایی هم دارد یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب تراکتور به شمار می‌رود.

 

او در جدال فینال جام حذفی ماموریت دشوارتری را هم به دوش می‌کشد؛ غیبت و محرومیت رضا اسدی موجب شده تا یکی از مهره‌های مهم و ارزشمند ساکت الهامی دور از ترکیب باشد و وظایف محوله به ایمانی دوچندان شود. او که تجربه بالایی دارد، در کنار سعید مهری جوان ستون تراکتور در میانه زمین تلقی می‌شوند که مقاومت آن‌ها در می‌تواند همه معادلات بازی را برهم بزند.

 

1523926

 

شاید مهری تجربه حضور در نبرد فینال جام حذفی را نداشته باشد، اما اکبر ایمانی حسابی آبدیده است؛ چراکه او در دو فینال حساس توانسته همراه سپاهان و ذوب آهن جشن قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند و به خوبی می‌داند برای هت‌تریک در قهرمانی حذفی در کارنامه خود، چه شب دشواری را در پیش‌روی خود می‌بیند.

 

ایمانی که در تمرینات تراکتور حسابی خود را آماده نشان داده و خیال ساکت الهامی را از میانه میدان آسوده کرده، فرمانده شماره یک تراکتوری‌ها در میدان نبرد با استقلال است و امید به آن دارد تا پنج‌شنبه‌شب در مشهد با درخشش خود بتواند پس از ۵ سال دوباره در جام حذفی فوتبال ایران روی سِن قهرمانی برود.

دیدگاه‌ها