کد خبر : 1705466 | 11 شهریور 1399 ساعت 22:16 | 86.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز پدر مسی به بارسلونا برای مذاکرات نهایی(عکس)

خورخه مسی، پدر لیونل مسی دقایقی پیش آرژانتین را به مقصد بارسلونا ترک کرد تا درباره جدایی فوق ستاره آرژانتینی با سران بارسا مذاکره کند.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار لیونل مسی خواهد بود. به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی تصمیم خود را برای جدایی از بارسلونا اتخاذ کرده و گفته می شود که او قصد ندارد به هیچ وجه دیگر با لباس بلوگرانا به میدان برود.

 

 

1523727

 

 

با این حال مشکلات بزرگی بر سر جدایی لیونل مسی از بارسلونا وجود دارد. خود این فوق ستاره آرژانتینی و پدرش که مدیر برنامه او نیز محسوب می‌شود معتقد هستند که مسی می‌تواند به شکل رایگان بارسا را ترک کند اما باشگاه بارسلونا کاملا اطمینان دارد که بدون پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی چنین اتفاقی غیر ممکن خواهد بود.

 

با این تفاسیر به نظر می رسد که تنها در صورت توافق بین دو طرف این قضیه ختم به خیر خواهد شد و در همین رابطه نیز گفته می شود که قرار است فردا جلسه ای بین خورخه مسی، پدر لیونل مسی و رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو برگزار شود؛ موضوعی که تصویر زیر نیز می تواند تاییدی بر آن باشد. عکسی که نشان می دهد پدر مسی آرژانتین را به احتمال فراوان به مقصد بارسلونا ترک کرده است تا در مذاکرات شرکت نماید.

 

 

1524087

 

 

نکته جالب توجه درباره سفر پدر مسی به بارسلونا اینکه در کمال تعجب ویدئوی آن به شکل زنده در کشور آرژانتین پخش گردید؛ موضوعی که اهمیت این اتفاق را به خوبی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها