کد خبر : 1705542 | 12 شهریور 1399 ساعت 14:06 | 115.2K بازدید | 7 دیدگاه

استوری های مشکوک با دو ستاره، واسعی در راه استقلال؟

به نظر می رسد هافبک پیکان علاقه دارد در فصل بعد پیراهن استقلال را بر تن کند.

استوری های مشکوک با دو ستاره، واسعی در راه استقلال؟

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور سعید واسعی هافبک تهاجمی پیکان در استقلال هر لحظه وارد فاز جدیدی می شود. دیشب بود که احمد مددی معاون ورزشی استقلال در گفتگو با رادیو ایران به شکل رسمی اعلام کرد که استقلال برای جذب سعید واسعی به پیکان نامه زده و آنها منتظر پاسخ مدیران این تیم هستند.


در تعطیلات نیم فصل لیگ قبل نیز خبر حضور واسعی در استقلال به گوش می رسید و حتی این بازیکن به صورتی تلویحی اعلام کرد که دوست دارد از جمع خودروسازان جدا شود ولی مدیران پیکان به این بازیکن 25 ساله اجازه جدایی ندادند.


پس از اعلام رسمی علاقه استقلالی ها به جذب این بازیکن، واسعی طی یک مصاحبه ای از مدیران پیکان درخواست کرد که با جدایی او موافقت کنند تا این بازیکن راهی یک تیم بزرگی بشود.


اما چند روزی است که واسعی در صفحه شخصی اش در اینستاگارم استوری های مشکوک با 2 ستاره منتشر می کند که به نظر می رسد این بازیکن در حال ارسال پالس های مثبت از تمایلش برای حضور در استقلال است.


واسعی دیروز با انتشار یک استوری و درج 2 ستاره که معمولا به عنوان نماد استقلالی ها در ایران شناخته می شود، خبر از سفر به مشهد داد. هر چند که واسعی خودش اهل مشهد است ولی این تقارن و همزمانی سفر آبی پوشان به مشهد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی در مقابل تراکتور نیز در نوع خودش جالب است.


واسعی چند روز قبل نیز استوری دیگری با 2 ستاره منتشر کرد تا اینگونه به نظر برسد این بازیکن تمایل زیادی برای حضور در استقلال دارد. به هر حال طی چند روز آینده تکلیف این بازیکن نیز مشخص خواهد شد و در صورتی که مسئولان پیکان با استقلالی بر سر مبلغ رضایت نامه این بازیکن به توافق برسند، واسعی فصل بعد را در استقلال توپ خواهد زد.

 

1524195

 

1524196

دیدگاه‌ها