کد خبر : 1705557 | 12 شهریور 1399 ساعت 16:01 | 34.8K بازدید | 2 دیدگاه

در مراسم وداع با بارسا

راکیتیچ: من رفتم ولی از تصمیم مسی بی اطلاعم

امروز در محل باشگاه بارسلونا نشستی خبری برای خداحافظی ایوان راکیتیچ از هواداران ترتیب داده شده بود.

راکیتیچ: من رفتم ولی از تصمیم مسی بی اطلاعم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ایوان راکیتیچ به دوران شش ساله حضورش در بارسا پایان داد و به سویا بازگشت. او سال 2014 بود که به بارسا پیوست و با این تیم به تمامی افتخارات ممکن دست یافت و از فصل بعد یک بار دیگر برای باشگاه سابقش توپ خواهد زد. راکیتیچ جایی در فهرست سرمربی جدید باشگاه نداشت و در نهایت از بارسا جدا شد.

 

 

1524212

 

 

او در نشست خبری امروز خود و در حالی که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا نیز حضور داشت، گفت:« ممنونم که به من فرصت خداحافظی دادید. شش سال در بارسا بودم و اینجا برایم حکم خانه را داشت. در بارسلونا روزهای فوق العاده ای را سپری کردم. همیشه نیز از مردم شهر و هواداران، بازخورد مثبتی گرفتم و خاطره ای بد از آنها به یاد ندارم.

درون زمین هرگز کم نگذاشتم و 24 ساعته خودم را وقف فوتبال و بارسلونا کردم. فوتبال به همراه همسر و دو فرزند دخترم، برایم همه چیز هستند. روزهای بی نظیری در نوکمپ داشتم و می خواهم از همه افراد باشگاه، از مدیر و مربی و هم تیمی هایم تا کادر پزشکی و آشپزها تشکر کنم.»

 

بهترین لحظه در بارسا:« لحظات خوب زیادی تجربه کردم ولی فتح لیگ قهرمانان در برلین، بهترین خاطره ام از بارسلوناست. همچنین تمامی جام هایی که با بارسا کسب کردم، برایم بهترین خاطرات هستند. لالیگا، کوپا دل ری، سوپرکاپ های اروپا و اسپانیا.....»

 

 

1524045

 

 

شکست 8-2 از بایرن:« شب خیلی خیلی سختی بود و ترجیح می دهم آن را به یاد نیاورم. متاسفانه در آن بازی به میدان نرفتم و دیگر هم فرصت انتقام نخواهم داشت. من همیشه دوست دارم بازی کنم و روی نیمکت، لحظات سختی را تجربه کردم اما در بارسا روزهای خوب زیادی را دیدم و ترجیح می دهم آنها را در ذهنم نگاه دارم.»

 

 

1510284

 

 

جدایی احتمالی مسی:« هر بازیکن شرایطش را تجزیه و تحلیل می کند و در نهایت در مورد آینده اش تصمیم گیری می کند. من به این نتیجه رسیدم که زمان جدایی از بارسا رسیده است. بارسا قطعا بهترین تیم برای فوتبال است ولی برای من دیگر تمام شده بود.

جدایی مسی به خودش ارتباط دارد و در این مورد چیز زیادی نمی دانم. من بدون مشکل از بارسا جدا شدم و به مسی فکر نکردم. برای من، مهمتر از هر چیزی وضعیت خودم بود. هر کسی ایده خودش را دارد و در نهایت تصمیم می گیرد بماند یا برود. من رفتم ولی از تصمیم مسی و دیگران بی اطلاعم.»

دیدگاه‌ها