کد خبر : 1705675 | 13 شهریور 1399 ساعت 10:55 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماسیمو سلینو:

تونالی بعد از شنیدن پیشنهاد میلان، دیوانه شد!

ماسیمو سلینو رئیس باشگاه برشا تایید کرد که ساندرو تونالی قصد دارد به میلان بپیوندد.

تونالی بعد از شنیدن پیشنهاد میلان، دیوانه شد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که ساندرو تونالی در کودکی یک هوادار پروپاقرص باشگاه میلان بوده است و به همین خاطر در روزهای اخیر گفته شد که این بازیکن ترجیح می دهد بین دو تیم شهر میلان، روسونری را انتخاب کند؛ موضوعی که حالا رئیس باشگاه برشا یعنی ماسیمو سلینو نیز آن را تایید کرده است.

 

رئیس باشگاه ایتالیایی در این باره گفت: " من می‌دانم که جوزپ ماروتا واقعاً تونالی را می خواهد و آنتونیو کونته نیز از او تمجید کرد. اعتراف می کنم که مدیر برنامه او هم برای انتقال به اینتر با این باشگاه به توافق رسیده بود. خود تونالی هم متقاعد شده بود که به اینتر خواهد رفت اما طولانی شدن این روند و اینکه با وجود نزدیک شدن به شروع فصل جدید این اتفاق رخ نداده، شرایط را دشوار کرده است."

 

 

1503374

 

 

سلینو در ادامه گفت: " به محض اینکه میلان علاقه خود را به جذب تونالی نشان داد او دیگر نخواست به پیشنهادهای دیگر گوش دهد. من همچنین با میلان همیشه رابطه خوبی داشته ام و خیلی سریع با پائولو مالدینی به توافق رسیدیم. ما همچنان از از بارسلونا و منچستر یونایتد پیشنهاد داشتیم اما این پسر واقعا عاشق میلان است و هنگامی که خبر علاقه آنها را شنید، دیوانه شد زیرا او واقعاً یک هوادار واقعی روسونری است."

دیدگاه‌ها