کد خبر : 1705732 | 13 شهریور 1399 ساعت 16:27 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت فن دبیک: کار انتقال او به رئال تمام شده بود

دانی فن دبیک ستاره آژاکس روز گذشته با قراردادی 5 ساله راهی منچستر شد در حالی که یکی از گزینه های رئال مادرید نیز بود.

ایجنت فن دبیک: کار انتقال او به رئال تمام شده بود

به گزارش "ورزش سه"، دانی فن دبیک تابستان سال گذشته چیزی تا پیوستن به رئال مادرید فاصله نداشت. ستاره خط میانی آژاکس که فصل فوق العاده ای را با این تیم پشت سر گذاشته بود، با رئال به توافق شخصی دست یافت اما در نهایت زین الدین زیدان مانع رخ دادن این انتقال شد. زیدان اعتقاد داشت برای فصل 20-2019 نیاز چندانی به فن دبیک ندارد و بهتر است یک سال دیرتر این انتقال صورت بگیرد.

 

 

1524344

 

 

همه چیز مهیا برای انتقال او بود اما یک بار دیگر رئال مادرید منصرف شد تا در نهایت او که از بارسا هم پیشنهاد داشت، به منچستریونایتد ملحق شود. شیاطین سرخ برای او 40 میلیون یورو پرداخت کردند.

 

 

1524398

 

 

سیاک سوارت مدیر برنامه های فن دبیک، پس از قطعی شدن انتقال این بازیکن به یونایتد تایید کرد که ابتدا با رئال به توافق رسیده بودند:« باشگاه های زیادی علاقه مند به جذب فن دبیک بودند. رئال، بارسا، یوونتوس و حتی آرسنال.

ماه مارس همه چیز آماده بود تا دانی راهی رئال مادرید شود ولی شیوع کرونا انتقال او را منتفی کرد. رئال به دلیل مشکلات مالی عقب نشینی کرد و سناریو نیز عوض شد. پس از همه گیری کرونا درآمد باشگاه های بزرگی مثل رئال کاهش یافت و فروش بازیکن هم سخت تر شده است.

در هر صورت دانی حالا بازیکن منچستریونایتد است و معتقدم این تصمیم درستی بود. در ماه های اخیر، یونایتد بیش از هر باشگاهی برای جذب دانی اصرار داشت. یونایتد باشگاهی بزرگ و برنده است و می خواهد به دوران اوجش بازگردد.»

 

 

دیدگاه‌ها