کد خبر : 1705737 | 13 شهریور 1399 ساعت 17:09 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

آقای گواردیولا تاکتیک تیمت را مرتب تغییر نده

اسطوره فوتبال آلمان تغییرات تاکتیکی زیاد تیم های تحت هدایت پپ گواردیولا را دلیل ناکامی های 8 سال اخیر او در لیگ قهرمانان می داند.

آقای گواردیولا تاکتیک تیمت را مرتب تغییر نده

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست ناباورانه ای مقابل لیون رو به رو شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ بسیاری از کارشناسان، دلیل شکست 3-1 سیتی مقابل تیم فرانسوی را استفاده پپ گواردیولا از سیستم سه دفاعه تلقی و انتقادات زیادی را به این سرمربی وارد کردند.

 

 

1523571

 

 

 لوتار ماتیوس اسطوره بایرن مونیخ  هم به پپ گواردیولا تاخت و او را به خاطر ناکامی های مکرر اخیر در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار داد. گواردیولا در بارسلونا دو بار قهرمان این رقابت ها شد اما از آن زمان نتوانسته است با بایرن مونیخ یا سیتی از مرحله نیمه نهایی عبور کند.

 

لوتار ماتیوس درباره حذف سیتی مقابل لیون گفت: « گواردیولا فکر می کند حتما باید تاثیری  بزرگ در لیگ قهرمانان و بازی های بزرگ داشته باشد ولی اینطور نیست. او در بارسلونا که یک تیم کامل در اختیار داشت، موفق بود ولی در بایرن دست به تغییرات تاکتیکی زیادی زد و در سیتی نیز همین رویه را ادامه داده و نتوانسته در لیگ قهرمانان موفق باشد.

او همیشه می خواهد نشان دهد می تواند بهتر از دیگران عمل کند. دوست دارم به او بگویم که "پپ"، شما یک مربی بسیار بزرگ هستی اما لطفا سیستم خود را تغییر نده.»

 

 

1520045

 

 

ماتیوس در پایان گفت:« من رفتار گواردیولا را مغرورانه توصیف می کنم. بله، گفتن این کلمه شاید سخت است اما این به خاطر کاری است که او انجام داد. در بایرن روبرت لواندوفسکی حتی مجبور شد یک بار هم در جناح چپ بازی کند. این اصلا نتیجه ای نداشت.»

دیدگاه‌ها