کد خبر : 1705743 | 13 شهریور 1399 ساعت 17:35 | 37.6K بازدید | 3 دیدگاه

با تمام قوا در مقابل استقلال؛

ترکیب تراکتور برای فینال حذفی اعلام شد

ساکت الهامی 11 بازیکن خود برای فینال حساس جام حذفی را مشخص کرد.

ترکیب تراکتور برای فینال حذفی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تراکتور و استقلال در شرایطی از دقایقی بعد آغاز خواهد شد که ترکیب تیم تراکتور نیز با نفرات همیشگی چیده شده است. ساکت الهامی در این دیدار هم با تمام قوا تیمش را به زمین فرستاده و برای کسب پیروزی و رسیدن به جام قهرمانی تلاش می‌کند؛ چیزی که 7 سال است از تراکتوری ها دور شده.

 

در درون دروازه رشید مظاهری همچنان غایب است و این نشان می‌دهد که عزم او برای جدایی راسخ است. محمدرضا اخباری که توانست در بازی با شهرخودرو کلین شیت کند و در برابر مسجدسلیمان نیز بدرخشد، این بازی هم در ترکیب اصلی قرار گرفته و محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی را در مقابل خود می‌بیند. در سمت راست مهدی تیکدری حضور دارد و در سمت چپ میثم تیموری نقش آفرینی می‌کند.

 

سعید مهری و اکبر ایمانی دو هافبک دفاعی تراکتور خواهند بود که هر دو باتوجه به شکل بازی، در حمله نیز به کار تراکتور می‌آیند. جلوی آن ها سه کاپیتان تیم ملی و مهره های اصلی تراکتور یعنی احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه حضور دارند و وظیفه اصلی خط هجومی را برعهده خواهند داشت.

 

تک مهاجم تراکتور ساسان انصاری خواهد بود که امیدوار است گل قهرمانی تیمش را بزند. روی نیمکت رضا شکاری و محمدرضا آزادی مهم ترین مهره های تی تی های شهر تبریز به حساب می‌آیند.

 

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، ساسان انصاری و اکبر ایمانی.

 

1524421

دیدگاه‌ها