کد خبر : 1705827 | 13 شهریور 1399 ساعت 21:58 | 36.1K بازدید | 2 دیدگاه

خوش و بش الهامی و وزیر ورزش و جوانان (عکس)

ساکت الهامی در پایان بازی بر خلاف جریان بازی یکی از آرام ترین افراد حاضر در استادیوم امام رضا (ع) مشهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، البته این آرامش و شادی مدیون نتیجه رقم خورده در بازی بود؛ همه آتش و جنب و جوش مربی جوان تراکتور با سوت موعود بنیادی فر فروکش کرد تا جایی که جام را هم با آرامش خاصی بالا برد و پیش از این با وزیر ورزش و جوانان هم گپ کوتاهی داشت؛ بوسه او برای معدود هواداران حاضر در استادیوم امام رضا (ع) مشهد هم بیانگر این بود به همه آنچه که می خواست دست یافت. به واقع تصاحب جام برای ساکت الهامی آرامش بخش بود و او بعد از قهرمانی تیمش تبدیل به مربی آرامی شده بود. 

 

ساکت الهامی که اولین فصل حضور در سطح اول فوتبال کشور را به عنوان سرمربی تجربه می کرد؛ سرمربی تراکتور شد که این افتخار بزرگی بود و تصاحب یکی از دو جام فوتبال ایران افتخاری بزرگ تر. بدون شک او برای رسیدن به این مهم سال ها و شاید یکی دو دهه زحمت کشید و شاید از این پس روزهای آرامی را در کنار خط تجربه کند. او برای رسیدن به جام فریاد زد و حالا که به جام رسیده باید خود و تیم تحت هدایتش را قوی تر مدیریت کند. همیشه گفته اند قهرمان ماندن سخت تر از قهرمان شدن است. 

 

و ساکت الهامی تنها چیزی که در استادیوم امام رضا (ع) مشهد کم داشت تماشاگران پرتعداد تراکتور بود. ساکت الهامی به تقدیم این جام به تماشاگران تراکتور نفس راحتی کشید.

 

1524535

 

1524536

 

1524537

دیدگاه‌ها