کد خبر : 1705857 | 14 شهریور 1399 ساعت 01:01 | 74K بازدید | 1 دیدگاه

پوچتینو: اشتباه کردم گفتم هرگز مربی بارسا نمی‌شوم!

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید پیشتر در گفتن این جمله که هرگز نمی‌تواند بارسا را هدایت کند دچار اشتباه شده هر چند بارسلونا برای پذیرش مربی‌گری این تیم مذاکره‌ای نکرده.

پوچتینو: اشتباه کردم گفتم هرگز مربی بارسا نمی‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پاچتینو می‌گوید از اینکه در تابستان جاری زمانی که شانس هدایت بارسلونا را داشته در یک مصاحبه گفته بوده هرگز نمی‌تواند سرمربی بارسا بشود متاسف بوده و این جمله خود را اشتباه می‌داند. البته پوچتینو می‌گوید باشگاه بارسلونا با او برای پذیرش مربی گری این تیم هیچ تماس یا مذاکره‌ای نداشته.

 

1524639

 

پوچتینو که نوامبر گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی تاتنهام اخراج شده بود اخیراً و زمانی که بحث استخدام مربی جدید برای بارسلونا داغ بود با اشاره به اینکه دوازده سال در رقیب سرسخت و همشهری بارسا، اسپانیول، بازی و مربی گری کرده گفته بود هدایت بارسا توسط او غیرممکن است.

 

باشگاه کاتالان در نهایت تصمیم خود را گرفت و با اخراج کیکه ستین‌، رونالد کومان هلندی را سرمربی تیم کرد.

 

1524641

 

پوچتینو حالا در مصاحبه ای با ایونینگ استاندارد گفت: " جمله ای که من گفتم و اعلام کردم سرمربی شدنم در بارسا غیرممکن است باعث شد هواداران دلزده شوند و من را قبول نکنند. ولی من هرگز هیچ پیشنهادی هم برای هدایت بارسلونا نداشتم".

 

پوچتینو در ادامه گفت: " اشتباه کردم که این حس را منتقل کردم که در آینده هم سرمربی بارسا شدنم غیرممکن است. کاری که کردم افراط بود. هیچوقت نباید با این قطعیت درباره چیزی نظر داد".

 

 

دیدگاه‌ها