کد خبر : 1702632 | 27 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

پوچه در نقش ژوکر؛ بارسا نه، سیتی مقصد پوچتینو است

روزنامه سان مدعی است در صورت عدم موفقیت منچسترسیتی در تمدید قرارداد پپ گواردیولا، مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی سیتی منصوب خواهد شد.

پوچه در نقش ژوکر؛ بارسا نه، سیتی مقصد پوچتینو است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیراً شایعات و گمانه زنی هایی درباره آینده پپ گواردیولا در منچسترسیتی مطرح شده حالا نام مائوریسیو پوچتینو به عنوان یک گزینه مهم برای جانشینی او در تیم آبی شهر منچستر مطرح شده است.

 

1520358

 

این در حالی است که در روزهای اخیر و همزمان با انتظار اخراج کیکه ستین از بارسلونا نام پوچتینو به عنوان گزینه جانشینی او هم مطرح بوده. اما روزنامه سان در شماره امروز خود مدعی شد در صورتیکه مذاکرات سیتی و گواردیولا برای تمدید قرارداد او به نتیجه نرسد پوچتینو گزینه اول مدیران این تیم خواهد بود.

 

1520355

 

گواردیولا که بعد از شکست روز شنبه مقابل لیون و حذف از چمپیونزلیگ موقعیتش تضعیف شده ده ماه دیگر با سیتی قرارداد دارد. گواردیولا تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده و ممکن است به زودی رابطه او با مدیریت باشگاه سیتی شکرآب شود. این در حالی است که سان می گوید حتی با وجود شکست و حذف از لیگ قهرمانان‌، سناریوی ایده آل برای مدیران سیتی تمدید قرارداد با پپ است.

 

دوستان صمیمی پپ در ساختار مدیریت سیتی یعنی فران سوریانو مدیر ارشد اجرایی و چیکی بگیرستاین مدیر ورزشی سیتی به شدت خواهان ادامه همکاری با پپ هستند. اما خود گواردیولا ماه گذشته میلادی اعتراف کرد که رئیس سیتی خلدون المبارک از عملکرد تیمش در فصل لیگ برتر و ناکامی در قهرمانی در جام حذفی راضی نیست و بعد از آن شکست و حذف از لیگ قهرمانان هم مسلماً این ناراحتی را افزایش داده است.

 

 

دیدگاه‌ها