کد خبر : 1706027 | 15 شهریور 1399 ساعت 08:48 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

در خط دروازه؛

امروز، رونمایی از خریدهای جدید شهر خودرو

با اعلام قائم مقام باشگاه شهر خودرو قرار است مشهدی‌ها امروز از خریدهای جدید خود رونمایی کنند.

امروز، رونمایی از خریدهای جدید شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرو خراسان که سکان هدایت آن برعهده مهدی رحمتی قرار داده شده است، فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانه را با خرید احمد الجبوری و رحمان جعفری آغاز کرد؛ بازیکنان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران که در فاز تهاجمی به کمک عنابی‌پوشان مشهدی خواهند آمد. اما یکی از موضوعات به خط دروازه این تیم باز می‌گردد که اگر رحمتی بخواهد به کار مربیگری‌اش بپردازد، آن‌ها باید دو سنگربان مطمئن را برای دروازه خود جذب کنند.

 

گویا گزینه نخست سعید جلالی راد است که پس از گذراندن خدمت سربازی خود در فجرسپاسی شیراز، به مشهد باز می‌گردد و در شهر خودرو به کار خود ادامه می‌دهد؛ محمد دریس هم گزینه دیگر مشهدی‌ها برای جانشین مهدی رحمتی است تا در کنار سعید جلالی راد قرار گیرد. سنگربان بلندقامت و فصل گذشته نفت آبادان که امیدوار است بتواند فصل خوبی را همراه شهر خودرو بگذراند.

 

وحید علیپور قائم مقام باشگاه شهر خودرو در حاشیه دیدار استقلال و تراکتور درباره خرید دروازه‌بان جدید برای این تیم اعلام کرده بود که قرار است شنبه از خریدهای جدید رونمایی شود و به احتمال فراوان امروز نام این دو سنگربان به عنوان جانشینان مهدی رحمتی در لیگ بیستم، معرفی خواهد شد. هر چند که مهدی رحمتی همچنان علاقه به بازی دارد و در مصاحبه خود در نخستین تمرین شهر خودرو این موضوع را بیان کرده بود.

دیدگاه‌ها