کد خبر : 1706049 | 15 شهریور 1399 ساعت 10:39 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسی می‌ماند، بحران هم همینطور!

واکنش روزنامه‌های اسپانیا به ماندن مسی (عکس)

بعد از اعلام لیونل مسی مبنی بر ماندنش در بارسلونا روزنامه‌های ورزشی اسپانیا امروز به این خبر بزرگ واکنش نشان دادند.

واکنش روزنامه‌های اسپانیا به ماندن مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز پرتنش برای باشگاه بارسلونا و فوتبال اسپانیا متعاقب ارسال یک فکس از سوی لیونل مسی برای باشگاه کاتالان و اعلام قصد جدایی از باشگاه‌، او سرانجام این بحران را به پایان رساند و در مصاحبه‌ای اختصاصی با گل اعلام کرد چون مایل نیست باشگاه بارسا را به دادگاه بکشاند از تصمیم خود صرفنظر کرده و در این تیم خواهد ماند.

 

 

همانطور که انتظار می رفت هر چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا امروز صفحه اول خود را به این خبر اختصاص داده و به تفصیل به آن پرداخته اند.

 

1524889

 

روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می شود با چاپ عکسی از لیونل مسی از تیتر " می مانم" استفاده کرده. این روزنامه در صفحه اول خود همچنین این صحبتهای مسی را تیتر کرده" می مانم و با حداکثر توان در خدمت بارسا هستم".

 

1524888

 

روزنامه اسپورت هم که روزنامه ایالات کاتالونیا است خوشحالی خود را از بابت خبر ماندگار شدن مسی نشان داده و از تیتر بزرگ " او می‌ماند! " استفاده کرده. تیتر فرعی صفحه اول این روزنامه این است: " مسی اعلام کرد با بارسا ادامه می دهد".

 

1524886

 

اما در شهر ماردید، روزنامه مارکا از تیتری با لحن کنایی استفاده کرده. مارکا از تیتر اول " مسی می‌ماند" در صفحه اول خود بهره گرفته ولی تیتر اول کامل این روزنامه به این صورت منتشر شده " مسی می‌ماند، بحران هم همینطور".

 

1524887

 

روزنامه آ اس دیگر روزنامه مادریدی بر خلاف مارکا از طعنه زدن به باشگاه بارسا خودداری کرده و به تیتر کردن بخش مهم صحبتهای مسی اکتفا کرده. تیتر اول آ اس این است: " من می مانم". این روزنامه در تیتر فرعی خود این صحبتهای مسی را کار کرده: " باشگاه زندگی‌ام را به دادگاه نخواهم کشاند".

 

 

دیدگاه‌ها