کد خبر : 1706116 | 15 شهریور 1399 ساعت 15:15 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: بارسا بدون مسی هم قهرمان می شود

سرمربی تیم ملی اسپانیا اطمینان دارد که بارسا روزی که دیگر مسی را در اختیار نداشته باشد هم به جام گرفتن ادامه خواهد داد.

انریکه: بارسا بدون مسی هم قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از 10 روز پرحاشیه که شایعات زیادی پیرامون جدایی او وجود داشت، در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. او یک سال دیگر و تا پایان قراردادش در بارسا خواهد ماند و باید دید رئیس بعدی بارسا موفق به تمدید قرارداد با او خواهد شد یا خیر.

 

 

1201825

 

 

بسیاری معتقدند بارسا روزی که لیونل مسی را در اختیار نداشته باشد، تبدیل به تیمی متوسط خواهد شد اما لوئیس انریکه عقیده ای دیگر دارد.

انریکه در نشست خبری بازی اسپانیا و اوکراین با سوالی راجع به لیونل مسی مواجه شد و پاسخ داد:« باشگاه ها همیشه فراتر از بازیکنان هستند و البته بالاتر از هر رئیسی. واضح است که مسی در تمام این سال هایی که برای بارسا بازی می کند، به طرز خارق العاده ای باعث جهش تیم شده است. دوست داشتم در نهایت بین دو طرف توافق حاصل می شد و خوب می شد اگر مسی و باشگاه دوستانه به توافق می رسیدند ولی مطمئنم که بارسلونا بدون مسی هم قهرمان خواهد شد و به جام گرفتن ادامه خواهد داد.»

 

 

1523900

 

 

انریکه در مورد احتمال بازی دادن به آداما ترائوره برابر اوکراین گفت:« دوست دارم تمامی بازیکنانم را خوشحال کنم ولی آماده ترین ها در ترکیب قرار می گیرند. احتمالا تغییرات اندکی خواهیم داشت و شاید به ترائوره هم بازی برسد. تا دو ساعت قبل از بازی چیزی مشخص نیست.»

 

لازم به ذکر است که آداما بازی قبلی اسپانیا برابر آلمان را به دلیل ابتلا به کووید19 از دست داد ولی برای بازی فردا مشکلی ندارد.

 

دیدگاه‌ها