کد خبر : 1706152 | 15 شهریور 1399 ساعت 17:36 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

خوان گاسپارت:

مسی در بارسا حکم دی استفانو در رئال را دارد

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا معتقد است لیون مسی رئیس افتخاری ابدی باشگاه کاتالان خواهد بود.

مسی در بارسا حکم دی استفانو در رئال را دارد

به گزارش "ورزش سه، پس از 10 روز پرتلاطم که هواداران بارسا به خاطر جدایی احتمالی لیونل مسی بسیار نگران بودند، بالاخره فوق ستاره آرژانتینی تصمیم به ماندن گرفت و در یک مصاحبه طوفانی ضمن انتقاد شدید از مدیریت باشگاه گفت که چون دوست نداشته بارسا را به دادگاه بکشاند، تصمیم به ماندن گرفته است.

 

 

1524762

 

 

مسی معتقد است بند فسخ اختیاری او معتبر بوده ولی بارسا با این قضیه مخالفت کرد و چاره ای نبود جز بحث و جدل در دادگاه که در نهایت مسی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم محبوبش بماند. مسی چندی بار تاکید کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه زیر قولش زده است و مدیریت او را افتضاح خواند.

 

خوان گاسپارت مدیر بارسا بین سال های 2000 تا 2003 در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:« بارتومئو همان کاری را انجام داد که هر رئیسی در بارسلونا باید انجام می داد. او بالاخره مانع جدایی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه شد و این از نظر من یک موفقیت بزرگ است. برایم مهم نیست مسی در مصاحبه اش چه گفت و چه انتقاداتی را به مدیریت وارد کرد. مهم این بود که در نهایت ماندنی شد. مسی در بارسا حالا به سطح آلفردو دی استفانو در رئال رسیده و او یک رئیس افتخاری ابدی برای بارسلونا محسوب می شود.»

 

 

1524946

 

 

گاسپارت ادامه داد:« در زندگی مهم نیست مشکلات چگونه شروع می شوند و مهم این است چگونه حل و فصل می شوند. وقتی مسی گفت دوست ندارد با بارسا وارد جنگ قضایی شود، به وجد آمدم. باشگاه 160 هزار عضو رسمی دارد و همه باید به خاطر تصمیم مسی قدردان او باشند. بارتومئو هم نشان داد که برای او فقط حفظ مسی مهم است و نه تبدیل کردن او به پول.»

 

دیدگاه‌ها