کد خبر : 1706276 | 16 شهریور 1399 ساعت 13:30 | 41K بازدید | 2 دیدگاه

خرید یک باشگاه جدید توسط مالک اماراتی منچسترسیتی

هولدینگ سیتی فوتبال گروپ که مالکیت باشگاه منچسترسیتی و چند باشگاه دیگر را در دست دارد اقدام به خرید یک باشگاه فرانسوی کرد.

خرید یک باشگاه جدید توسط مالک اماراتی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، هولدینگ "سیتی فوتبال گروپ" که مالک باشگاه منچسترسیتی است با سرمایه گذاری سنگین در یک باشگاه فرانسوی به نام تروا که در لیگ دسته دوی فرانسه حضور دارد مالک این باشگاه شد تا تعداد باشگاه‌هایش در سراسر دنیا به عدد 10 برسد.

 

سیتی فوتبال گروپ با سرمایه گذاری 7 تا 10 میلیون یورویی در این تیم فرانسوی حالا سهامدار ارشد باشگاه شده و سهام مدیریتی را در اختیار دارد. به جز سیتی گروپ یک بازرگان فرانسوی به نام ماکسیم ری هم سهام اقلیت باشگاه تروا را دارد و در هیات مدیره خواهد بود.

 

1525148

 

فران سوریانو مدیر اجرایی ارشد سیتی فوتبال گروپ در این باره گفت: " ما همیشه به فوتبال فرانسه علاقه داشتیم و باشگاه تروا را می پسندیدیم. از اینکه دهمین باشگاه را خریداری کردیم و حالا در فوتبال فرانسه حضور دائمی داریم خوشحال هستیم. هدف ما به عنوان سیتی فوتبال گروپ به نمایش گذاشتن فوتبال زیبا و شناسایی و کشف استعدادهای جوان و حضور دائمی در قطبهای فوتبال دنیا است".

 

سیتی فوتبال گروپ علاوه بر منچسترسیتی، مالکیت باشگاه های نیویورک سیتی، ملبورن سیتی، یوکوهاما مارینوس ژاپن، مونته ویدئو تورکه در اروگوئه، خیرونا در اسپانیا، سیچوان جیونیو در چین، بمبئی سیتی در هند و لومل در بلژیک را به عهده دارد.

 

مالک هولدینگ سیتی گروپ هم گروه سرمایه گذاری و توسعه ابوظبی است که به شیخ منصور بن زاید آل نهیان برادر امیر ابوظبی و رئیس امارات متحده عربی است.

دیدگاه‌ها