کد خبر : 1705974 | 14 شهریور 1399 ساعت 18:55 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه ناپولی:

سیتی برای جذب کولیبالی ۹۰ میلیون روی میز بگذارد

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید که آنها با قیمت 90 میلیون یورو راضی به فروش کولیبالی خواهند شد.

سیتی برای جذب کولیبالی ۹۰ میلیون روی میز بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که بحث حضور کالیدو کولیبالی در منچسترسیتی بسیار داغ دنبال می‌شود. انتظار می‌رفت که این مدافع سنگالی زودتر از اینها به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه شود اما برخی اختلافات مالی بین دو باشگاه منچسترسیتی و ناپولی باعث شده که هنوز هیچ چیز قطعی نباشد.

 

حالا در همین رابطه رئیس باشگاه ناپولی صحبت‌های جالبی را در رابطه با انتقال کالیدو کولیبالی به منچسترسیتی مطرح کرده است. اورلیو لورنتیس در این باره گفت: " چگونه می توانیم برای فروش کولیبالی با منچسترسیتی مذاکره عادی و آرام داشته باشیم؟ آنها به خاطر معامله دو سال پیش جورجینیو دیگر با ما به شکل مستقیم صحبت نخواهند کرد.

 

 

1469983

 

 

کالیدو بازیکن بزرگی است و از جدایی او ناراحت خواهم شد. با این حال فکر می‌کنم که در مورد همه چیز زمانی وجود دارد. با این حال هنوز 90 میلیون یورو روی میز نیست بنابراین ممکن است همه چیز زمان بر شود."

 

دی لورنتیس در ادامه تاکید کرد که این باشگاه در صورت دریافت پیشنهاد های مناسب راه خروج را برای کالیدو کولیبالی و البته آرکادیوش میلیک باز خواهد کرد. او در این باره گفت: " میلیک و کولیبالی هر دو در راه جدایی قرار دارند. بنابراین اگر بازار نقل و انتقالات به ما اجازه فروش این دوبازیکن عالی را بدهد، خواهیم دانست که چگونه برای آنها جایگزین پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها