کد خبر : 1706318 | 16 شهریور 1399 ساعت 15:31 | 68.3K بازدید | 11 دیدگاه

مهاجمی که در نیم فصل 3.5 میلیارد آب خورد!

رونمایی از رقم و بندهای قرارداد اوساگونا

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس به خاطر نیم فصل حضور در این تیم 3.5 میلیارد از سرخپوشان دریافت کرده است.

رونمایی از رقم و بندهای قرارداد اوساگونا

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اوساگونا بعد از یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس و با پایانی تلخ که هدر دادن پنالتی برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی بود،‌ از جمع سرخپوشان جدا شد.


بعد از جدایی او قرارداد این بازیکن نیجریه ای با پرسپولیس که به مدت نیم فصل بود، منتشر شده. رقم قرارداد اوساگونا با پرسپولیس در تاریخ 23 دی ماه 98 به ریال و با قیمت یک میلیارد و ششصد و شصت و پنج میلیون تومان به امضا رسیده است.


البته با وجود اینکه رقم قرارداد او در صفحه اول قرارداد به ریال عنوان شده، در ادامه میزان قرارداد وی به دلار محاسبه شده است که با نرخ ارز امروز 3.5 میلیارد تومان آب می خورد.
اما بندهای جالبی در قرارداد اوساگونا درج شده که مثل قرارداد خیلی از خارجی های دیگر حاضر در فوتبال ایران عجیب به نظر می رسد. در یکی از بندها آمده در صورتی که اطرافیان محل سکونت این بازیکن از وی ناراضی باشند، این بازیکن به هتل منتقل خواهد شد!


 اوساگونا با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و با توجه به بندی که در قراردادش بود، 10 هزار دلار پاداش از سرخپوشان دریافت خواهد کرد. همچنین تمامی امور مربوطه اعم از پروانه کار و مالیات این بازیکن برعهده باشگاه است!

دیدگاه‌ها