کد خبر : 1706323 | 16 شهریور 1399 ساعت 15:57 | 52K بازدید | 11 دیدگاه

پایان کار کریستین اوساگوآنا با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم قصد ادامه همکاری با مهاجم نیجریه ای خود را ندارد.

پایان کار کریستین اوساگوآنا با پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که فصل گذشته با نظر یحیی گل محمدی به این تیم پیوست و نتوانست نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، به پایان کار خود در این باشگاه رسید.

 

اوساگوآنا که ماحصل حضورش در پرسپولیس یک گل در دیدار پایانی مقابل ذوب آهن بود و در دربی نیز نتوانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و با از دست دادن پنالتی در حذف این تیم تاثیرگذار بود اکنون به فسخ قرارداد با این تیم رسیده است.

 

اوساگوانا که با نظر یحیی در نیم فصل با قراردادی یک و نیم ساله و با بند تمدید در صورت رضایت باشگاه به پرسپولیس پیوسته بود، اکنون با توجه به نمایشی که داشته مورد توجه این باشگاه نیست تا باشگاه پرسپولیس بتواند قراردادش را به صورت اتوماتیک و بدون مشکلی فسخ کند.

 

اکنون بعد از جدایی علی علیپور، اوساگوانا هم به کار خود با پرسپولیس خاتمه داده و این در حالیست که آنتونی استوکس نیز که با نظر یحیی در نیم فصل به این تیم پیوسته بود با توجه به مشکلاتی که پشت سر گذاشته بود، طبق اعلام باشگاه قراردادش فسخ شده و سومین مهاجم جدا شده این فصل محسوب می‌شود. البته باید به این جمع مهدی ترابی را هم اضافه کرد تا با اضافه شدن عیسی آل کثیر، به عنوان تنها عضو اضافه شده به فاز تهاجمی پرسپولیس، نگرانی هواداران این تیم را در خصوص کاهش اثر فاز تهاجمی تیم را جدی گرفت.

دیدگاه‌ها