کد خبر : 1706522 | 17 شهریور 1399 ساعت 15:09 | 59K بازدید | 7 دیدگاه

سومین دیدار مهاجم نیجریه ای پرسپولیس با استقلال

پنالتی اوساگوآنا در عراق فرود آمد

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس بعد از نمایشی ناامید کننده در بازی نیمه نهایی جام حذفی عملا دیگر جایی در این تیم نداشت و خیلی زود به یک تیم آسیایی دیگر منتقل شد.

پنالتی اوساگوآنا در عراق فرود آمد

به گزارش" ورزش سه" کریستین اوساگوآنا مثل اغلب خارجی هایی که در سال های اخیر به پرسپولیس آمده اند یک خرید ناموفق بود. در روزهایی که گابریل کالدرون بشدت  دنبال جذب مهاجم به جای جونیور براندائو بود آنتونی استوکس و کریستین اوساگوآنا جذب شدند. دو بازیکنی که عملا نتوانستند باری را از روی دوش خط حمله پرسپولیس بردارند و این ترابی ، علیپور، امیری ، عبدی و بشار بودند که بازهم در بخش تهاجمی برای این تیم گل زدند.


اوساگوآنای 29 ساله که اهل نیجریه است بعد از حضور ناموفق در تیم ام صلال قطر در نیم فصل لیگ هجدهم به ذوب آهن پیوست. او در سبک بازی که علیرضا منصوریان برای ذوب آهن داشت بخصوص در رقابت های لیگ قهرمانان توانست نمایش خوبی داشته باشد و حتی یک گل هم به ثمررساند اما در پایان فصل به تیم ججو یونایتد کره جنوبی رفت و در 11 مسابقه 1 گل زد تا اینکه محمدحسن انصاری فرد او را به همراه استوکس برای تقویت خط حمله تیمش به خدمت گرفت. بهترین بازی اوساگوآنا برای پرسپولیس دیدار برگشت دربی در لیگ بود که او یک پاس گل به علیپور داد و در طول زمان حضورش در زمین توانست دفاع استقلال را تحت فشار بگذارد و جالب است که بدترین نمایش او هم برابر استقلال و در نیمه نهایی جام حذفی بود.

 

1525437

عبدالغتی شهد مربی تیم پلیس عراق امروز به شبکه الکاس گفت که کریستین اوساگوآنا را برای تقویت خط حمله تیمش به خدمت گرفته است


اوساگوآنا برای اینکه یحیی گل محمدی را برای بازی در دربی متقاعد کند در مسابقه قبل از این بازی  برابر سایپا یک گل برای تیمش زد به طوری که هواداران پرسپولیس هم امیدوار بودند که این مهاجم در روزهایی که تیمشان تنها علیپور و مهدی عبدی را به عنوان مهاجمان تخصصی داشت بتواند در دربی حساس نیمه نهایی به کمک تیم بیاید. این اتفاق افتاد و او در دقیقه 61 بازی او به جای محمدنادری که مصدوم شده بود به زمین آمد و آن نمایش فاجعه بار را به اجرا گذاشت. یک بازیکن خسته و سنگین با دو شوت عجیب که آسمان را شکاف و به بیرون رفت. در پایان صد و بیست دقیقه بازی و در ضربات پنالتی در حالی که همه منتظر بودند بازیکنانی مثل ترابی، شجاع و امیری پشت ضربه قرار بگیرند ، پنالتی سوم به مهاجم نیجریه ای رسید؛ گام های سنگین او به سمت توپ و قبل از آن نمایشش در زمان بازی نشان داده بود که او در این مسابقه تنها می تواند کارها را خراب تر کند. پنالتی او یک کپی عجیب و مسخره از دو شوتی که در بازی زده بود از آب در آمد .یک ضربه عجیب و بی هدف به آسمان. ضربه ای که باعث شد تا جوکهای زیادی برای این بازیکن و شوتهایش در دربی ساخته شود. یکی از جالب ترین کنایه ها این بود که فردای بازی برخی می گفتند هنوز توپ اوساگوآنا به زمین فرود نیامده است.


جالب است چرا که شوت بلند این بازیکن کیلومترها مسافت را طی کرده و در کشور عراق فرود آمده است .امروز مربی تیم پلیس عراق اعلام کرد که با کریستین اوساگوآنا و ناتان سینکالا بازیکن زامبیایی قرارداد بسته اند. الشرطه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همگروه استقلال است و روز دوشنبه 24 شهریور به مصاف الاهلی عربستان می رود.


براساس اخبار منتشره در رسانه های عراقی اوساگوآنا و سانکالا قرار است در اردوی آماده سازی تیم الشرطه که در شهر قاهره مصر برگزار می شود به این تیم اضافه شوند. قرارداد اوساگوآنا به درخواست سرمربی تیم الشرطه انجام شد که قصد داشت خط حمله تیمش را برای رقابت های لیگ قهرمانان تقویت کند.

 

1525436

خبر حضور اوساگوآنا در الشرطه امروز در رسانه های مختلف عربی مورد توجه قرار گرفت. الشرطه با این مهاجم نیجریه ای در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان با استقلال، الاهلی عربستان و الوحده امارات همگروه است.

دیدگاه‌ها