کد خبر : 1706380 | 16 شهریور 1399 ساعت 19:25 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه برشا:

تونالی از کودکی طرفدار میلان بوده است

ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برای یک بار دیگر تایید کرد که ساندرو تونالی به میلان خواهد پیوست.

تونالی از کودکی طرفدار میلان بوده است

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی یکی از مهم ترین دارایی های فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود. او در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در ترکیب برشا ارائه داد و همین موضوع باعث شد که چشم غول‌های فوتبال ایتالیا به این بازیکن دوخته شود.

 

از مدت ها قبل صحبت های زیادی درباره آینده تونالی مطرح شده بود. حتی در مقطعی گفته شد که این بازیکن با اینتر به توافق کامل دست یافته و راهی این تیم خواهد شد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد تا اینکه چند روز پیش رئیس باشگاه برشا اعلام کرد که او خواهان حضور در میلان است چراکه از طرفداران بزرگ این تیم به حساب می‌‌آید. ماسیمو سلینو همچنین مدعی شد تونالی به خاطر میلان پیشنهاد تیم هایی نظیر بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است.

 

 

1497133

 

 

رئیس باشگاه ناپولی حالا در یک مصاحبه دیگر علاقه پدیده ایتالیایی به حضور در میلان را تایید کرده است. ماسیمو سلینو در این باره گفت: " ساندرو از کودکی طرفدار میلان بوده است. مذاکره با آنها دو برابر من را خوشحال کرد. همچنین به باشگاهی که به پول ارزش می دهد احترام می گذارم.‌ مدیر ورزشی میلان یعنی پائولو مالدینی تمام DNA های مربوط به باشگاه را در خود دارد. من پیش از این علاقه داشتم تونالی به رم بپیوندد اما این اتفاق رخ نداد."

دیدگاه‌ها