کد خبر : 1706495 | 17 شهریور 1399 ساعت 13:40 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر

تیاگو 100درصد به لیورپول منتقل می‌شود

ستاره سابق لیورپول می‌گوید انتقال تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ به این تیم قطعی شده و تیاگو با قراردادی 20 میلیون پوندی راهی آنفیلد می‌شود.

تیاگو 100درصد به لیورپول منتقل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول می‌گوید انتقال تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ به لیورپول قطعی شده و تیاگو به زودی با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند راهی آنفیلد می‌شود.

 

1525398

 

چندین هفته است که شایعات زیادی درباره انتقال این ملی پوش اسپانیایی از بایرن مونیخ به لیورپول مطرح بوده. گفته می‌شود یورگن کلوپ تیاگو را یکی از اولویتهای امسال تابستان خود می‌داند.

 

کاراگر در گفتگویی با نشریه انگلیسی میرر گفت: " تنها عاملی که شاید باعث شک و تردید لیورپول باشد سن تیاگو است ولی به نظر من این انتقال صد در صد انجام خواهد شد. لیورپول چند بازیکن بیست و هشت تا بیست و نه ساله دیگر هم دارد و به همین خاطر سعی می‌کند این قرارداد را با رقم مد نظر خود تمام کند که 20 میلیون پوند است".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " حضور تیاگو به خط میانی لیورپول کیفیت بالاتری می‌دهد. هافبک‌های لیورپول همه عالی هستند ولی سک بازی شان شبیه است و تیاگو می‌تواند با تفاوت در سبک بازی اش کمک عالی ای به تیم کلوپ باشد".

 

 

دیدگاه‌ها