کد خبر : 1706530 | 17 شهریور 1399 ساعت 15:31 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

لالیگا تولد نکونام را تبریک گفت(عکس)

صفحه رسمی توئیتر لالیگا تولد جوادنکونام کاپیتان سابق تیم ملی را با انتشار ویدئویی تبریک گفت.

لالیگا تولد نکونام را تبریک گفت(عکس)

به گزارش ورزش سه،جواد نکونام سرمربی پر افتخار فولاد که سابقه کاپیتانی تیم ملی ایران و اوساسونا اسپانیا را در کارنامه دارد، در آستانه ورود به دهه چهارم زندگی‌ خود است.


نکونام که متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۹ است اما در شناسنامه تاریخ تولد وی 17 شهریور درج شده است. وی با حضور ۷ ساله در فوتبال اسپانیا و تیم اوساسونا یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ باشگاه اوساسونا و ایالت پامپلونا است. توئیتر رسمی لالیگا در پیامی با انتشار دو گل از جواد نکونام با پیراهن تیم اسپانیایی، ۴۰ سالگی نکوی فوتبال ایران را تبریک گفت.


نکونام که چهار سالی است مربی‌گری را شروع کرده، در ابتدا به عنوان کمک مربی کی‌روش در تیم ملی حاضر بود و سپس به عنوان سرمربی در تیم‌های خونه به خونه، نساجی و فولاد حاضر بوده است. وی توانست در اولین فصل حضورش نساجی را به لیگ برتر برساند و در فصل قبل موفق شد به عنوان سومی در لیگ برتر به همراه فولاد دست یابد و به تازگی قراردادش با این تیم جنوبی را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا سرمربی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم باشد این در حالی اتفاق افتاد که از وی به عنوان گزینه هدایت تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور و ... یاد می‌شد.

 

1525444

دیدگاه‌ها