کد خبر : 1706567 | 17 شهریور 1399 ساعت 17:23 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

دنی مرفی:

با ماندنی شدن مسی، شانس قهرمانی سیتی کم شد

هافبک سابق لیورپول معتقد است بدون لیونل مسی حالا منچسترسیتی شانس کمتری برای متوقف کردن لیورپول خواهد داشت.

با ماندنی شدن مسی، شانس قهرمانی سیتی کم شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از دو هفته کش و قوس بالاخره توانست مانع جدایی لیونل مسی شود. فوق ستاره آرژانتینی که به شکلی جدی خواهان جدایی بود و گفته می شد مقصد بعدی اش منچسترسیتی خواهد بود، به دلیل رقم بالای فسخ قراردادش در نهایت ماندنی شد. او نمی خواست با بارسا وارد جدل قضایی شود.

هواداران سیتی مشتاق دیدن مسی در تیم شان بودند ولی حداقل این رویا یک سال به تاخیر افتاد.

 

 

1525466

 

 

دنی مرفی هافبک سابق لیورپول معتقد است تیم محبوبش همچنان شانس اول قهرمانی لیگ برتر است و سیتی بدون مسی برای متوقف کردن قرمزها مشکل خواهد داشت.

او به دیلی میل گفت:« هم لیورپول و هم سیتی می توانند در پایان فصل آینده قهرمان شوند اما پس از اینکه لیونل مسی در بارسا ماندنی شد، لیورپول بازهم شانس اول باقی ماند و معتقدم سیتی برای متوقف کردن این لیورپول، بدون مسی کار دشواری دارد.

لیورپول از خط دروازه تا حمله، تیم فوق العاده ای است. شاید آنها خرید قابل توجهی تا به اینجای نقل و انتقالات نداشته اند ولی یک مثل قدیمی می گوید تا زمانی که چیزی خراب نشده، نیازی به تعمیرش نیست.»

 

 

1515257

 

 

مرفی ادامه داد:« لیورپول در خط حمله با محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه قدرتی فوق العاده دارد. در دروازه آلیسون و در دفاع نیز ستاره هایی چون فن دایک و آرنولد حاضر هستند. مینامینو، چمبرلین و رابین بروستر هم ذخیره های خیلی خوبی هستند. کلوپ همه ابزارهای لازم برای تکرار قهرمانی را دارد. اگر واینالدوم هم به بارسا برود، تیاگو جذب خواهد شد و معتقدم این باعث ضعیف تر شدن لیورپول نمی شود.»

 

 

1525387

 

 

هافبک سابق لیورپول در پایان گفت:« سیتی برای متوقف کردن لیورپول به مسی نیاز داشت اما او در نهایت ماندنی شد. با مسی سیتی توقف ناپذیر می شد چرا که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و می توانست معادلات در رقابت برای قهرمانی را به هم بزند. سیتی فصل گذشته 9 بازی را باخت در حالی که در همه آنها تیم  مالک توپ و میدان بود ولی از شانس هایش استفاده نکرد.»

 

دیدگاه‌ها