کد خبر : 1706746 | 18 شهریور 1399 ساعت 15:30 | 44K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار یک شروع طوفانی

پدیده های لالیگا به خط شدند؛ چه کسی ستاره می شود؟

در آستانه شروع فصل جدید لالیگا نگاهی می‌اندازیم به ستاره‌های جدیدی که در این فصل انتظار زیادی از آنها می‌رود.

پدیده های لالیگا به خط شدند؛ چه کسی ستاره می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال لالیگا همیشه به زیبایی و طراوت مشهور است. فوتبالی تکنیکی که توسط بسیاری از بهترین ستاره‌های دنیا بازی می‌شود. در فصل پیش رو هم لالیگا شاهد درخشش ستاره‌هایی پرشمار خواهد بود. بازیکنانی شناخته شده و محبوب در گوشه و کنار دنیا. اما در کنار این فوتبالیست‌های در کلاس جهانی و مربیانی مشهور مثل زیدان و دیگو سیمئونه، این فصل شاهد حضور ستاره‌هایی نوظهور خواهد بود که چشمهای زیادی به دنبال آنها است.

 

 

1525672

 

 

جوانان بااستعدادی که آماده اند در سالهای پیش رو به ستاره‌هایی بزرگ تبدیل شوند. ستاره‌هایی مثل ژائو فلیکس، فرانکی دی یونگ، فده والورده، مارتین اودگارد، وینیسیوس جونیور، الکساندر ایساک، میکل اویارزابال، عثمان دمبله، رنان لوودی، لوکا یوویچ، کارلوس سولر، ریکی پوچ، ادر میلیتائو، سامو چوکوئزه، دیگو لاینز و ژول کوئنده.

 

 

1525673

 

همه این جوانهای بااستعداد کمتر از 23 سال سن دارند. اما اگر بخواهیم جوانهای مستعد زیر 20سال لالیگا را بررسی کنیم با نام‌هایی مثل آنسو فاتی، رودریگو، تاکه‌فوسا کوبو و کانگین لی مواجه می‌شویم. از این گذشته باید به دیگر جوانان آینده دار آکادمی رئال مادرید اشاره کرد که اخیراً قهرمانی لیگ جوان زیر 19سال یوفا شده اند. به همین خاطر است که می‌توان به قطعیت گفت که لالیگا آینده روشنی در پیش دارد.

 

 

1525671

 

لالیگا به لطف آکادمی جوانان باشگاه‌ها و روند ستاره سازی در تیم‌های اسپانیایی تنها 36 درصد از بازیکنان خود را از خارج کشور به خدمت می‌گیرد. این درصد در بین پنج لیگ بزرگ اروپایی از همه کمتر است. با اینحال ستاره‌های جوان زیادی از گوشه و کنار دنیا خواهان آن هستند که در لالیگا برای خود نامی دست و پا کنند. در فصل پیش رو مربیان مشهوری مثل رونالد کومان، اونای امری و مانوئل پیگرینی به فوتبال اسپانیا وارد شده اند که پیش از آن در خارج از اسپانیا مشغول به کار بودند.

 

 

1523768

 

 

از این گذشته بازیکنان مشهوری مثل داوید سیلوا، میرالم پیانیچ یا کلودیو براوو بعد از مدتها درخشش در خارج از اسپانیا به این لیگ اضافه شده اند. از دیگر ستاره‌های جوان و آینده دار می‌توان به ترینکائو خرید جدید بارسلونا اشاره کرد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا 5 اکتبر باز خواهد بود. بنابراین هنوز زمان زیادی برای جذب ستاره‌های جوان به تیم‌های اسپانیایی وجود دارد. حتی با بازار دشوار و منحصربفرد امروز که در نتیجه شرایط بحران کرونا چنین وضعیتی پیدا کرده، می‌دانیم که چندین نقل و انتقال بزرگ دیگر برای تیم‌های لالیگایی در پیش است. خلاصه اینکه همه چیز مهیا است تا دوستداران فوتبال از زمان سوت شروع اولین بازی تا پایان فصل جدید لالیگا از این لیگ بزرگ لذت ببرند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها