کد خبر : 1706964 | 19 شهریور 1399 ساعت 15:47 | 167K بازدید | 0 دیدگاه

بمب اتمی که منفجر نشد

افشای نامه رسمی سیتی به بارسا برای جذب مسی (عکس)

لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسا و پیوستن به سیتی فاصله نداشت ولی در نهایت ماندنی شد. امروز یک نشریه سوئیسی متن قرارداد پیشنهادی سیتی به بارسا را منتشر کرد.

افشای نامه رسمی سیتی به بارسا برای جذب مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی جمعه گذشته در مصاحبه با وبسایت گل تایید کرد که یک سال دیگر هم در بارسا خواهد ماند.

فوق ستاره آرژانتینی که از مدیریت بارسا بسیار ناراضی است و این موضوع را صراحتا نیزعنوان کرد، به شکلی جدی خواهان جدایی و تجربه یک چالش جدید بود ولی با مخالفت صریح باشگاه چاره ای جز کشاندن بحث به دادگاه نبود و چون تمایلی برای این جنگ و جدل قضایی نداشت، ترجیح داد یک فصل دیگر هم ماندنی شود.

 

 

1525543

 

 

مسی معتقد بود بند فسخ اختیاری او معتبر بوده و در عوض بند فسخ 700 میلیون یورویی او منقضی شده است ولی بارسا با این قضیه مخالفت کرد و چاره ای نبود جز بحث و جدل در دادگاه که در نهایت مسی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم محبوبش بماند. مسی چندی بار تاکید کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه زیر قولش زده است و مدیریت او را افتضاح خواند.

 

فوق ستاره آرژانتینی از دوشنبه گذشته به تمرینات بارسا بازگشت ولی داستان متفاوت می شد اگر سیتی بند فسخ 700 میلیون یورویی او را پرداخت می کرد یا با قبول ریسک پرداخت غرامت هنگفت در صورت شکست در دادگاه، لیونل مسی را به خدمت می گرفت.

 

 

1525913

 

 

در دو هفته گذشته از سیتی به عنوان جدی ترین باشگاه خواهان مسی نام برده می شد. اخبار و شایعات زیادی در مورد مذاکرات مسی با شخص پپ گواردیولا نیز منتشر شد.

در همین راستا امروز هفته نامه سوئیسی "L’Illustré" که زبان فرانسه منتشر می شود، نامه ای از سوی باشگاه سیتی به باشگاه بارسلونا با امضای تیکی بگریستین مدیر ورزشی سیتیزن ها منتشر کرد که مربوط به درخواست جذب لیونل مسی بود. 

تاریخ این نامه 26 آگوست(5 شهریور) است یعنی یک روز پس از ارسال بوروفکس مسی به باشگاه بارسلونا و در آن قید شده است که سیتی حاضر است 200 میلیون یورو را در دو قسط به بارسلونا پرداخت کند(اولی آگوست 2020 و دومی آگوست 2021) به علاوه 20 میلیون یورو در صورتی که سیتی بتواند با مسی فاتح لیگ قهرمانان شود.

 

 

1525914

 

 

نامه ای که به سرعت در رسانه های ورزشی بازتاب داشت و البته واکنش منچسترسیتی نیز قاطع بود. این باشگاه در پاسخ به پرسش نشریه موندودپورتیوو این نامه را جعلی خوانده و عنوان کرده است که هرگز هیچ پیشنهاد رسمی برای مسی به بارسا ارائه نشد.

 

دیدگاه‌ها