کد خبر : 1707196 | 20 شهریور 1399 ساعت 19:53 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: برای کسب رتبه چهارمی سرمربی چلسی نشدم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به صحبت ها درباره مدعی بودن این تیم برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر واکنش نشان داد.

لمپارد: برای کسب رتبه چهارمی سرمربی چلسی نشدم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پرکار ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی بود و توانست اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند؛ موضوعی که آبی های لندن را به یکی از مدعیان قهرمانی فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده است.

 

چلسی روز دوشنبه در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خود به مصاف برایتون خواهد رفت و در همین رابطه نیز فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه شرکت کرده است.

 

چلسی مدعی قهرمانی؟
می‌دانم که در این باره صحبت هایی وجود دارد. همچنین امیدوار هستیم که طرفداران نیز از این موضوع هیجان‌زده باشند. ما این موضوع را به خوبی درک می کنیم و بازیکنان سطح بالایی نیز به خدمت گرفته ایم اما این را هم باید بدانیم که برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به چه چیزهایی نیاز است. دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در چندین سال گذشته مدعی اصلی بوده اند. با این وجود ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم.

 

 

1526118

 

 

افزایش فشارها؟
تعجب می‌کنم که فکر می کنید من فصل گذشته هیچ فشاری را تحمل نکردم. من سرمربیگری چلسی را برعهده نگرفتم تا با این تیم برای کسب رتبه چهارمی تلاش کنم و تنها باعث رشد بازیکنان تیم پایه شوم. من برای کسب قهرمانی به چلسی آمده‌ام.

 

ناراحتی میسون مونت از جذب کای هاورتز؟
من صحبت ها درباره میسون مونت را شنیدم و می دانم که چه کسی آنها را منتشر کرده است. او به شکل عجیبی این ماجرا را تماشا کرده است. با این حال من تیم را بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات انتخاب می‌کنم و هر کسی که بخواهد به میدان برود باید عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

 

 

1525364

 

 

مصدومان؟
حکیم زیاش در بازی پیش فصل مقابل برایتون مصدوم شد و آمادگی لازم را ندارد. همچنین بن چیلول نیز با وجود بهتر شدن اوضاعش، به طور کامل آماده نیست. در مورد تیاگو‌ سیلوا نیز چون تا آخر هفته تمرین نمی کند شک و تردید وجود دارد.

دیدگاه‌ها