کد خبر : 1707238 | 21 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: در غیاب بزرگان، شکست PSG طبیعی بود

توماس توخل سرمربی PSG بعد از شکست تیمش در اولین بازی فصل جدید لوشامپیونا گفت با توجه به غیبت چندین بازیکن اصلی این تیم به دلیل کرونا این نتیجه دور از انتظار نبوده.

توخل: در غیاب بزرگان، شکست PSG طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ1 فرانسه به مصاف لانس رفت و دفاع از عنوان قهرمانی را با بدترین نتیجه ممکن یعنی شکست آغاز کرد. شاگردان توخل که چندین بازیکن مهم و کلیدی خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار نداشتند در مقابل لانس با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

 

توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی گفت با توجه به شرایط موجود این نتیجه دور از انتظار نبوده و با عدم حضور این همه بازیکن تاثیرگذار تیم او به بهترین نتیجه‌ای که در این بازی می توانسته فکر کند تساوی بوده که آن هم حاصل نشده است.

 

1526169

 

پاری سن ژرمن در حالی در اولین بازی فصل جدید به مصاف لانس رفت که نیمار، کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی، آنخل دی ماریا و کیلور ناواس را به دلیل مثبت شدن تست کرونایشان در اختیار نداشت. توخل به جای این ستاره های بزرگ از جوانان تازه کار تیمش استفاده کرده بود.

 

توخل در پایان بازی گفت: " به نظرم ما امشب نمی‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. من از نیمه اول راضی بودم. ما بازی را کاملاً کنترل کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. ما امروز در خلق فرصتهای گلزنی مشکل داشتیم. فرصت گلزنی نداشتیم؟ بله من هم موافقم. ولی ما بازیکنان اندکی در اختیار داشتیم و ستاره‌هایی را نداشتیم که هر کدام می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. تیم جوان ما اشتباهی تعیین کننده انجام داد و نتوانست از اشتباهات حریف استفاده کند. نتیجه تساوی بهترین نتیجه‌ای بود که امشب می‌توانستیم به آن امیدوار باشیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها