کد خبر : 1707334 | 21 شهریور 1399 ساعت 17:05 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

علت منتفی شدن انتقال مارسلو به یوونتوس و اینتر

دو باشگاه معتبر ایتالیایی امسال هم قصد جذب مارسلو را داشتند ولی در نهایت همه چیز منتفی شد.

علت منتفی شدن انتقال مارسلو به یوونتوس و اینتر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال یعنی روبرتو کارلوس سال‌های فوق‌العاده‌ای را در رئال مادرید سپری کرد اما بعد از اعلام جدایی او، مارسلو که در آن زمان یک بازیکن کاملاً بی تجربه بود، برای پست مدافع چپ به خدمت گرفته شد.

 

 

1499763

 

 

وقتی مارسلو با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، فابیو کاپلو هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت. با این حال سرمربی ایتالیایی در آن زمان اعتقادی به این مدافع برزیلی نداشت ولی پدراک میاتوویچ که در آن زمان مدیریت ورزشی باشگاه بود، زیر بار فروش مارسلو نرفت و به او فرصت داد.

پس از گذشت بیش از 13 سال، مارسلو همچنان در رئال است و تا سال گذشته سمت چپ این تیم را به نام خود کرده بود و هرچند با پیوستن فرلامند مندی جایگاه ثابت او از دست رفته اما زیدان همچنان به مارسلو اعتقاد دارد.

 

فصل 19-2018 که مارسلو از سوی سانتی سولاری نیمکت نشین شد، اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال او به یوونتوس و اینتر به گوش می رسید. گویا این دو باشگاه همچنان نیز به جذب او علاقه مند هستند.

 

 

1496057

 

 

آنها برای جذب مارسلو با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته‌اند اما دستمزد مدنظر بالای این مدافع باعث شده که این مذاکرات وارد مرحله نهایی نشود. 

طبق ادعای آاس، این بازیکن 32 ساله آماده مذاکره با باشگاه‌های ایتالیایی بوده اما دستمزد مدنظرش باعث شده که مذاکرات در مراحل اولیه متوقف شود. این نشریه می‌گوید مارسلو خواهان دریافت دستمزد 8 میلیون یورو در یک فصل بود و این قیمتی است که هیچ یک از دو باشگاه‌ بزرگ فوتبال ایتالیا علاقه‌ای به پرداخت آن در طول یک فصل نداشتند.

مارسلو 509 بار با پیراهن رئال به میدان رفته و 22 جام قهرمانی را با این باشگاه به دست آورده است که شامل 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌شود. 

دیدگاه‌ها