کد خبر : 1707345 | 21 شهریور 1399 ساعت 18:53 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: در این 9 ماه ده سال پیرتر شده ام

میکل آرتتا، می‌گوید در چند ماهی که هدایت آرسنال را بر عهده داشته روزهای سختی را سپری کرده است.

آرتتا: در این 9 ماه ده سال پیرتر شده ام

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا بعد از کسب دو جام در فصل گذشته با آرسنال حالا امیدوار است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز این تیم را به روزهای خوش گذشته بازگرداند و بتواند با این تیم به موفقیت دست پیدا کند.

 

آرسنال فردا در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان فولام خواهد بود. آرتتا پیش از این دیدار گفت: " فکر می‌کنم که عملکرد هر تیم بازتاب اندیشه مربی اش است. فولام تیمی است که روش واضحی برای بازی کردن دارد. اسکات پارکر عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشته است؛ همانطور که فولام توانست به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس صعود کند. ما آنها را آنالیز کرده ایم و می دانیم که کار بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

 

 

1526324

 

 

چیزی که من در مورد آرسنال می بینم آن است که بازیکنان به دنبال چیزهای بیشتری هستند و می‌خواهیم این موضوع را در بازی فردا نشان دهیم. همچنین قصد داریم یک قدم دیگر رو به جلو برداریم. این یک رقابت بسیار طولانی است و ما باید کم نوسان عمل کنیم."

 

آرتتا در ادامه گفت: " فکر می‌کنم که در این 9 ماه ده سال پیرتر شده ام. واقعا وضعیت چالش برانگیزی بوده است. این اولین تجربه سرمربیگری من بوده و در آن اتفاقات غیر منتظره ای از جمله وقفه در بازی ها، قرنطینه و چیزهای دیگر رخ داد. تغییرات زیادی در این باشگاه وجود داشته اما ایده ما برای رسیدن به موفقیت تغییر نخواهد کرد."

 

 

1526218

 

 

آرتتا همچنین در پاسخ سوالی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد پیر امریک اوبامیانگ با آرسنال نیز گفت: " درحال حاضر می‌توانم به شما بگویم که من اکنون نسبت به آخر فصل قبل اطمینان بیشتری نسبت به تمدید قرارداد اوبامیانگ پیدا کرده ام."

دیدگاه‌ها