کد خبر : 1707432 | 22 شهریور 1399 ساعت 12:38 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سابق لیدزیونایتد

ملی‌پوش اسپانیایی در لیدز بسیار موفق می‌شود

ستاره سابق لیدز می‌گوید رودریگو، مهاجم ملی پوش اسپانیایی جدید این تیم با وجود آمار نه چندان بالای گلزنی در این تیم انگلیسی بسیار موفق خواهد شد.

ملی‌پوش اسپانیایی در لیدز بسیار موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کی از ستاره‌های سابق لیدزیونایتد، مایکل بریجز، در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل لیورپول در هفته اول لیگ برتر جزیره می‌گوید هواداران لیدز نباید نگران آمار گلزنی نه چندان بالای خرید جدیدشان رودریگو باشند. چرا که او خصوصیات دیگری دارد که باعث می‌شود در لیدز بسیار بدرخشد.

 

لیدز در تابستان جاری رودریگو را با قراردادی 30 میلیون یورویی از والنسیا به خدمت گرفت تا به این مهاجم ملی پوش اسپانیایی امید ببندد. انتظار می‌رود رودریگو که اصالتاً متولد برزیل است امروز در مقابل لیورپول اولین بازی اش برای لیدز را انجام دهد.

 

1526432

 

ستاره سابق لیدز درباره رودریگو گفت: " رودریگو آمار گلزنی خیلی بالایی ندارد ولی او با سبک بازی محبوب بیلسا خیلی خوب هماهنگ است. لیدز او را به خاطر عملکرد عالی اش در بازی بدون توپ، دویدنها و حرکاتش در فضاها به خدمت گرفته نه صرفاً به خاطر آمار گلزنی".

 

بریجز در ادامه گفت: " به نظر من علت بازی کردن رودریگو در تیم ملی اسپانیا همین است. او دائم در حال حرکت است و در فضاهای دفاعی حریف رخنه می‌کند. رودریگو اصلاً خودخواه نیست و با دویدن‌هایش برای مهاجمین و بازیکنان دیگر تیم فضاسازی می‌کند. من شک ندارم او در لیدز بسیار موفق خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها