کد خبر : 1707473 | 22 شهریور 1399 ساعت 15:49 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه بازیکن سابق استقلال از رفتار آبی‌پوشان؛

ناصری: این فوتبال می‌رود اما هوادار هست!

سنگربان سابق تیم فوتسال استقلال تهران از رفتار برخی بازیکنان فعلی استقلال ابراز گلایه‌مندی کرد.

ناصری: این فوتبال می‌رود اما هوادار هست!

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصری سنگربان سابق تیم ملی فوتسال ایران و تیم‌های مختلفی از جمله استقلال که سابقه کسب عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا را هم دارد، در گفتگو با برنامه صبح بخیر ایران گفت: من از بازیکنان فعلی استقلال گلایه‌مند هستم؛ چرا که معتقدم وقتی تعهدی داریم و قرارداد می‌بندیم باید به آن پایبند بمانیم و منتی را سر هوادار نگذاریم چون بابت آن قرارداد پول خوبی را دریافت می‌کنند اما آن هوادار به عشق تیم حمایت می‌کند و به فرودگاه می‌رود اما رفتاری که با او شد در شان باشگاه استقلال نبود.

 

ناصری که سابقه همکاری با شمسایی را در تیم تاسیسات دریایی دارد، گفت: من امسال آقای شمسایی پیشنهاد دادند تا در گیتی پسند کنارشان باشم اما نپذیرفتم؛ اگر قبول می‌کردم مطمئن باشید با جان و دل کارم را انجام می‌دادم چون در این صورت تعهد داشتم.

 

وی افزود: نمی‌خواهم بگویم برخورد تند و چکشی اما باید برخورد دوستانه‌ای با آن‌ها صورت گیرد؛ شما بازیکن هستی، چرا به سوی هوادار حمله میکنی؟ باید آستانه صبرت را بالا ببری و واقعا باید از پیشکسوتان و قدیمی‌ها این صبوری را یاد بگیریم. در زمان که خودم بازی می‌کردم، مطمئنا همیشه تشویق نمی‌شدم و نقدی هم در کار بود اما باید صبوری کرد.

 

دیدگاه‌ها