کد خبر : 1707535 | 22 شهریور 1399 ساعت 19:45 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت آرتتا از ستاره‌های جدید آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر، از نمایل گابریل، مدافع جوان تیمش، ابراز رضایت کرد.

رضایت آرتتا از ستاره‌های جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، گابریل 22 ساله که در این دیدار در قلب خط دفاعی سه نفره آرسنال قرار گرفت، علاوه بر ثبت 107 پاس صحیح از مجموع 113 پاس، گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

آرتتا در پایان بازی به سایت رسمی آرسنال گفت:" او امروز شخصیتش را نشان داد زیرا 6 ماه بود که در دیدارهای رسمی حضور نداشت. او تنها چند جلسه را با ما تمرین کرد اما ما نیاز داشتیم که او امروز در ترکیب حضور داشته باشد و او هم فوق العاده کار کرد.

من از نتیجه واقعا راضی هستم و همین طور از عملکرد تیم. من نکات مثبت زیادی در تیم دیدم و همین طور روحیه ای فوق العاده و تعهدی بالا. ما در این دیدار نشان دادیم که چه تیمی می خواهیم باشیم."

ویلیان، ستاره برزیلی سابق چلسی که در این فصل به آرسنال پیوست هم در اولین دیدار رسمی اش برای توپچی ها، دو پاس گل داد و آرتتا تایید کرد که با حضور بازیکنان جدید، انتخاب ترکیب اصلی برایش دشوارتر شده است:" ما می دانستیم که ویلیان بلافاصله در ترکیب تیم جا می افتد.

 

1526532

 

در حال حاضر انتخاب بازیکنان مناسب برای خط حمله دشوار است زیرا رقابت زیادی وجود دارد اما این سطح تیم را هم بالا می برد.

کار من این است که همه بازیکنان را در بالاترین سطح نگه دارم تا بهترین بازی‌شان را ارائه بدهند. ما نمونه های دیگری هم داریم مانند محمد الننی، راب هولدینگ، آینزلی مایتلد نایلز؛ آنها در حال حاضر در بهترین فرم هستند و این کار بقیه تیم را سخت می کند.

آنها باید بهتر شوند و برای جای شان در ترکیب اصلی بجنگند و وقتی بازی می کنند، بهترین نمایش را ارائه بدهند. و وقتی بازی نمی کنند، از تیم حمایت کنند.

من الننی و کاری که برای تیم انجام می دهد را واقعا دوست دارم و همین طور شخصیتش را. در سطح فوتبالی، او کمی نیاز به اعتماد به نفس دارد. او کمی تردید داشت که آیا ما به او اطمینان می کنیم یا نه.

من خیلی با او صحبت کردم. او شایستگی حضور در ترکیب را دارد. او هر روز با روحیه ای عالی تمرین می کند. او می خواهد یاد بگیرد و واقعا عملکرد خوبی ارائه می دهد."

دیدگاه‌ها