کد خبر : 1707536 | 22 شهریور 1399 ساعت 20:06 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین اخبار در مورد حریف استقلال

الوحده : ای اف سی نباید ما را جریمه کند

با توجه به آخرین خبرهایی که از باشگاه الوحده به گوش می رسد، به نظر می رسد انصراف این تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.

الوحده : ای اف سی نباید ما را جریمه کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الوحده امارات حریف تیم استقلال، اخیراً به دلیل شیوع کرونا در بین تعدادی از اعضای این تیم، از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عذرخواهی کرد چرا که این تیم در این مدت، انجام هرگونه تمرین را متوقف کرده بود.


روزنامه اماراتی البیان، اظهار داشت با توجه به اقدامات پیشگیرانه و پروتکل تأیید شده توسط مقامات، روز چهارشنبه از بازیکنان الوحده تست جدید ویروس کرونا گرفته خواهد شود. پیش بینی می شود این تیم چهارشنبه یا پنجشنبه پیش رو به شرط اطمینان خاطر از منفی بودن تست های کرونا، به تمرینات برگردد.


پس از اینکه اعلام شد تعدادی از اعضای تیم الوحده به ویروس کرونا آلوده شده اند و مسئله ای که این باشگاه آن را «اقدامات پیشگیرانه» نامید، این تیم از حضور در قطر عذرخواهی و اعلام کرد امکان سفر این تیم برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.


در همین زمینه، دکتر یوسف الشریف، رئیس سابق کمیته انضباطی فوتبال امارات درخصوص محرومیت های احتمالی الوحده خاطرنشان کرد که وضعیت فعلی تیم الوحده، تحت یک شرایط استثنایی و فورس ماژور قرار دارد و این چیزی است که خود فیفا نیز به آن اذعان دارد.


یوسف الشریف تأکید کرد که تصمیم الوحده از اراده این تیم خارج است و بنابراین AFC در مورد اعمال جرایم و تحریم های احتمالی، باید شرایط این باشگاه را در نظر بگیرد، به این دلیل که این  وضعیت، یک شرایط متفاوت است و عدم رغبت باشگاه الوحده برای حضور یافتن در این رقابت ها مطرح نیست، چون امکان سفر کردن برای این تیم اماراتی مهیا نیست. در نتیجه نباید جریمه ای برای این باشگاه در نظر گرفته شود.


وی همچنین تأکید کرد AFC باید شرایط حال حاضر را در نظر بگیرد و باشگاه الوحده نیز پاسخ قانع کننده ای به AFC ارسال کند به ویژه اینکه مهمترین مسئله، سلامتی هر یک از اعضای تیم است که این موضوع به برگزاری هر نوع تورنمنتی ارجحیت دارد.


الوحده که در گروه استقلال، الاهلی عربستان و الشرطه عراق حضور دارد، 4 امتیاز داشت و از شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار بود.

دیدگاه‌ها