کد خبر : 1707672 | 23 شهریور 1399 ساعت 15:36 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

علیرضا تصمیم سخت را گرفته است؛

جهانبخش و برایتون یادآور ماجرای کیا و هامبورگ

وینگر ملی پوش تیم فوتبال برایتون تصمیم خود را گرفته و قصد دارد خودش را به اندیشه های گراهام پاتر سرمربی سخت گیر آبی و سفیدپوش ها تحمیل کند یا اینقدر بماند که این مربی به سرنوشت توماس دال دچار شود.

جهانبخش و برایتون یادآور ماجرای کیا و هامبورگ

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت‌نشینی برای علیرضا جهانبخش در برایتون با توجه به اینکه به عنوان آقای گل لیگ برتر هلند در این تیم حضور پیدا کرده بود، سخت بود. آنقدر سخت که وی بعد از بازگشت به میدان و گلزنی اشک ریخت. با این حال حضور دوباره علیرضا در تمرینات این تیم نشان می‌دهد او برنامه‌ای برای بازگشت به سرزمین گل و لاله ندارد، با اینکه می‌داند شاید نگاه سرمربی برایتون به وی ادامه داشته باشد. او می‌خواهد، بماند و برای جایگاهش بجنگد.


علیرضا زمانی که در تهران حضور داشت و هنوز دور جدید تمرینات برایتون آغاز نشده بود در واکنش به پیشنهادات رسیده و اینکه آیا قطعاً از تیم انگلیسی جدا خواهد شد؟ گفت: «قطعاً وجود ندارد. من سه فصل دیگر با برایتون قرارداد دارم و به تمرین تیم برمی‌گردم و کارم را آغاز می‌کنم. یعنی همان کاری را انجام می‌دهم که قبلاً می‌کردم. تمرین می‌کنم، می‌جنگم و به مسیرم ادامه می‌دهم. البته راجع به آینده با قاطعیت نمی‌شود صحبت کرد اما هدف فعلی‌ام همین است که گفتم. دوست دارم بمانم و مبارزه کنم چون شرایطی از این سخت‌تر را هم تجربه کرده‌ام. هر چند من به عنوان بازیکن دوست دارم بازی کنم و این نکته از همه چیز مهم‌تر است اما فعلاً تصمیم دارم در برایتون بجنگم و تلاش کنم. اگر این اتفاق رخ نداد، وقت دارم که تصمیم دیگری بگیرم. به همین دلیل در حال حاضر فقط به برایتون فکر می‌کنم و اینکه بتوانم در تمرینات پیش‌فصل جایگاهی برای خودم به دست بیاورم.»


علیرضا راه سخت را انتخاب کرده است. جنگ برای جایگاه. این یک اتفاق مثال زدنی است که کمتر از بازیکنان ایرانی دیده بودیم. جز مهدی مهدوی‌کیا که تا لیست فروش هامبورگ هم رفت اما ماند و مبارزه کرد و در نهایت توماس دال از هامبورگ رفت اما مهدی مهدوی کیا دوباره تبدیل به بازیکن فیکس این تیم آلمانی شد. راحت‌ترین راه برای علیرضا بازگشت به یکی از تیم‌های هلندی بود، این بار تیمی قوی‌تر از آلکمار و نایمخن. تیم‌های بزرگتری او را می‌خواستند، مثل آژاکس آمستردام اما علیرضا راه سخت را انتخاب کرده است. برای او تبدیل شدن به بازیکن فیکس برایتون یک موفقیت بزرگ است. موفقیتی شاید بزرگتر از کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر هلند. او می‌خواهد از فرصتی که در اختیار دارد استفاده کند. علیرضا می‌خواهد تا پیش از اتخاذ تصمیم جدید همه راه‌های مبارزه را برود.

 

دیدگاه‌ها