کد خبر : 1707710 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:10 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

همان آدم 20 سال پیشم

مورینیو: شاید موهایم سفید شده باشد ولی.....

ژوزه مورینیو در تاتنهام رویاهای زیادی در سر دارد. او خودش را سرزنده و پرشور می بیند.

مورینیو: شاید موهایم سفید شده باشد ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، تاکید دارد که پس از 20 سال حضور در سطح اول مربیگری فوتبال هنوز اشتیاق و علاقه خود به این کار را از دست نداده است. 

مربی پرتغالی اولین بار در سال 2000 هدایت بنفیکا را بر عهده گرفت سپس به اونایو دی لیریا و پورتو رفت که آنجا موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد و پس از آن به فوتبال انگلیس آمد.

 

 

1525144

 

 

مورینیو دوران موفقیت آمیزی در چلسی و اینتر داشت و سال 2010 راهی رئال شد اما شرایط در سال سوم حضوش در این باشگاه مطابق دلخواهش پیش نرفت و سال 2013 به چلسی بازگشت و با این تیم فصل 15-2014 فاتح لیگ برتر شد. آقای خاص یک سال بعد به منچستریونایتد رفت و با این باشگاه یک جام حذفی و یک لیگ اروپا کسب کرد ولی پاییز 2018 از سمتش برکنار شد.

 او سال گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد و در حال حاضر هدایت این تیم را بر عهده دارد. 

 

مورینیو در آستانه حضور در 1000 بازی است و در این باره به اسکای اسپرت گفت:« مشخصا رنگ موهایم عوض شده است و کمی چین و چروک روی صورتم دارم اما همان آدم سابق هستم؛ همان تعصب و همان اصول را دارم و چیزی در من تغییر نکرده است.

همان آدم سابق هستم اما طبیعتا تحول بزرگی را در سبک مربیگری، در مدیریت کردن بازیکنان و تیم ها و همه جوانب مرتبط با این بازی تجربه کرده ام.

 

 

1517167

 

 

همه چیزهای مرتبط با شغلم را دوست دارم. تنها چیزی که از آن لذت نمی برم باختن است؛ از باختن متنفرم ولی به خوبی می دانم که این هم بخشی از شغل من است. همه چیزهای مرتبط با شغل خودم را دوست دارم و به همین خاطر نمی توانم خودم را در حال انجام دادن کار دیگری تصور کنم.

هر چیزی که به فوتبال مرتبط باشد را دوست دارم. در این بازی هیچ چیزی وجود ندارد که برایم لذتبخش نباشد. حتی سختی ها و مشکلات هم برایم لذتبخش هستند. پس چالش من شاد بودن، شاد بودن و شاد بودن است.»

 

 

1525142

 

 

مورینیو ادامه داد:« هدف ما برنده شدن در همه مسابقات است. می خواهیم با فکر و حس این که برنده خواهیم شد، سراغ تک تک بازی ها برویم. فرقی نمی کند در چه رقابت یا مقابل چه حریفی هستیم؛ می خواهم تاتنهام این اعتماد به نفس را داشته باشد که در هر بازی برای برنده شدن وارد زمین شود. در این راه باخت هم خواهیم داشت، تساوی هم خواهیم داشت، ولی من می خواهم در هر رقابتی برنده شویم؛ نه این که فقط برای برنده شدن تلاش کنیم، بلکه به توانایی مان برای کسب پیروزی اعتماد داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها